What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gamewinkelguide

Afgelopen week nog even langs de Gameshop (centrum) geweest toen ik in Den Haag was.

Uitstraling:7
Het ziet er een beetje rommelig uit. Voor het raam staat al jaren een kauwgomballen apparaat en eromheen allemaal andere dingen. Binnenin Gezellig rommelig. Twee verdiepingen en een zeer lange winkel.

Klantvriendelijkheid: 7
Deze keer niet echt gesproken, maar uit ervaring weet ik dat de mensen aardig zijn. Lopen niet in je nek te hijgen wanneer je rustig zit te kijken.

Deskunidgheid: 7
Er zijn mensen die veel weten, maar er zijn ook mensen die haast niets weten.

Assortiment: 8
Redelijk wat import. Ze hebben nog heel veel van de wat oudere consoles, en veel is nog 'nieuw', dit komt vooral door de hoge prijzen die ze vooral voorheen voor dingen vroegen. Ook een redelijk assortiment Anime. Daarnaast voorin de winkel veel pc en de huidige consoles.

Prijzen: 5
Ze stonden vooral bekend als erg duur, maar nu dureven ze ook best wat af te prijzen, niet enorm, maar het zet je soms aan tot een aankoop. zag bijvoorbeeld f zero voor de Snes in eigenseal voor 15 euro, maar daarentegen ook nog steeds Ooga booga voor de DC voor 70 euro.Dus er zit schot in de zaak. Winkel begint mss te klein te worden voor al die games die niet verkocht zijn.
 
Dat is echt waardeloos. Van die verkopers die komen vragen of ze je ergens mee kunnen helpen voordat je uberhaupt een voet over de drempel van de zaak hebt gezet.

Erg vervelend.

Aan de andere kant heb je ook van die lui, die als je vraagt of ze dit of dat hebben zeggen : "het moet daar en daar staan en anders hebben we het niet" zonder zelf ook maar te weten of ze daarwerkelijk wel hebben.
Het is lang geleden dat ik in een winkel heb gehoord : "Ik ga wel ff kijken voor je / u" in de schappen of PC of whatever.....

'T is ook nooit goed he hahaha....
 
Back
Top