What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GamesTM, Gamez magazine, what's the deal

Tja laten we eerlijk zijn; een tijdschrifje lezen op de plee is toch het meest relaxte wat er is? ;)

Dit zou mijn lijstje zijn:

1. SSM Beste layout, beste reviews, beste arcade coverage, beste console, beste gamemag aller tijden PUNT. Beste issue? Die met Dracula X, SF Zero 3 en Radiant Silvergun!!! De saturn was stervende, maar damn! En veel Daytona 2 Battle on the Edge coverage en xclusive interviews met makers AARGHHH! Mijn favo arcade racer aller tijden. De game is nu btw alweer 10 jaar oud... ff worship tussendoor:

Daytona2PP-1.jpg

Heil! Van het geld wat ik daar in heb gedonderd had ik allicht een Ferrari kunnen kopen.

2. Super Play. Ok, ik heb weinig met Nintendo... maar dit blad was gewoon zo focking goed!! De liefhebberij droop er net als bij SSM vanaf. En dat kinders, is de sleutel tot succes. Fuck al die wannabe recensentjes die elkaar nablaten (let maar eens op ratings, weinig zullen een game als Everybody's golf hoger dan een 8 durven te geven)...

3. PSM 100% independent, GameFan, CVG (90's).
4. EGM (tot 2002?)
5. Gamepro US (gehaat mag, vond ik zelf erg leuk), oude Edge.

Van NL bladen vond ik de Select (wie kent het nog?) het leukst. Hoewel het dus een NL blad uit 99/2000 was, hadden ze ook nog oa Neogeo coverage.

Back