What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom Visite

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Gisteren was ik bij Waiwainl thuis voor een klusje en vond het weer zo leuk om een gameroom/zolder te zien zoals ik hem ooit ook had voor het NGC. Ik kan daar echt heel erg van genieten en kwam tot de conclusie dat sinds het NGC er is we niet echt meer gatherings hebben bij members thuis, wat ik zelf echt een groot gemis vind.

Voorheen hebben we bij Pascal en ik een meeting gehad, bij Onno en ook een keer bij Ronnie waarna we met z'n allen bij de Griek hebben afgesloten.

Dat soort initiatieven mis ik echt en zijn altijd heel anders dan een groot event. Het heeft zijn eigen charme, je steekt er weer hele andere dingen van op en geeft je weer hele andere inzichten.

Ik wil geen druk bij mensen neerleggen, maar wil alleen maar aangeven dat als iemand daar tijd/ruimte voor heeft en zin in heeft we dat als community wel zullen omarmen.

Vul me graag aan als ik wat ben vergeten of als je daar een ander idee over hebt.
 
Lijkt mij leuk!
Je kan zo ook elkaar inspireren :)

Ik was bijvoorbeeld gisteren nog in de knoop hoe ik alles ga neer plaatsen op mijn zolder (komt een flipperkast bij).
Als je meerdere game room indelingen hebt gezien zou je wss ook meer ideeën/oplossingen hebben.

Maar wat doe je nu dan met jouw zolder? :D
 
we hebben t hier al eens over gehad Has, ik sta er zelf ook voor open bij mij op zolder zodra het wat meer op orde is

ik heb de Hyper Olympic weer aan de praat iig, dus we gaan de goede kant op. KI gaat spoedig een nieuwe connector en voeding in die m stabiel moeten maken en de 1 van de 2 generieke Zaccs gaat vanaf deze week Green Beret draaien

kan mss vrij snel geregeld worden allemaal
 
Ben ook wel voorstander, heb nu 3 cabs en 2 tv's met consoles dus op zich valt er wel wat te gamen. Ik zit alleen wel in Eindhoven
 
Geweldig initiatief! Op dit moment bij mij (nog) niet mogelijk...verbouwing op de voorzolder waardoor de zolder zelf een nog grotere kolerezooi is dan normaal. Later dit jaar gaan wij de zolder verbouwen en dan wil ik best een keertje een gamedagje bij mij thuis organiseren...lijkt mij heel erg leuk.
 
lijkt me ook wel tof,
maar bij mij thuis heb ik maar 1 MK1 arcade kast en een project kast dat nog in de schoonmaakfase is. ;)
en nog een soort van museum ipv gameroom waar je zelf bijna niet meer in kan lol
 
Kijk dat zijn allemaal positieve geluiden, vet! Het is ook gewoon super leuk om met een aantal cabs en consoles te gamen. Je komt dan weer nieuwe dingen tegen en doet vaak inspiratie op voor je eigen ruimte.

Vooral in de zomerperiode te gek om een dagje te meeten en natuurlijk top met een biertje en BBQ erbij. Ik help wel mee :)

Laat de eerste uitnodiging maar komen :mrgreen:
 
bij mij op zolder is t zomers erg warm als ik alles tegelijk aanzet :mrgreen:

kwam ik achter
 
Was idd kort maar gezellig Hasan!

Leuk idee! Voor van de zomer maar eens doen :D
Eerst wat aan de stroomvoorziening doen, als alles aanstaat slaat de stop door kwam ik laatst achter :)
 
hey hasan ook hier zatplek heb je wel gezien de vorige keer
ben ook wel in voor een meet

met bbq staat altijd ready hier en in brabant natuurlijk zat lekkere biertjes

ow ja en ook een paar machines :D

dus !!!!!!!

en we kunnen droog staan
DSC09488_zpsolqbbdfw.jpg
 
holy crap, retrocab! Dat ziet er mooi uit daar.
 
ha ha ja hoor
en natuurlik word dat ook gedaan

moeten we zeker een keer doen

ps veranda heb ik zelf gebouwd
 
hey

ja we hebben erg geluk gehad

wel veel aan gedaan maar ik ben gelukkig erg handig,maar het ging mij natuurlijk om de (game)garage

komeens gamen zou ik zeggen

zal wel een foto overdag maken
 
maar ik denk als we zo iets gaan doen
misschien wel een max aantal personen denk ik
maar goed eerst zien of er voldoende animo is
 
Back
Top