What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameplay

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Gaat er hier iemand eigenlijk nog naar de Gameplay aankomend weekend?
 
het gaat helemaal langs me heen die gameplay, maar het is niet zo heel interessant eigenlijk....het gros van de games zijn al uit meestal :|
 
Ga zeker niet, vorig jaar wast het echt triest gewoon. Er was weinig echt nieuws en voor dingen zoals de ps3 en wii moest echt megalang gewacht worden. Daarnaast was het gewoon te druk je kon af en toe nauwelijks een voet vooruit zetten en dan waren er ook de puisterige pubertjes die dachten iedereen te ownen. Het enige wat een beetje positief was vorig jaar was dat de boothbabes aardig waren, maar daar krijgen ze gewoon geld voor, dus dat is logisch. Ik heb nog nooit een geslaagd pu event gezien en denk dat dit ook dit jaar niet zal gebeuren.
 
Ach, noem het commercieel en wanna-be shit maar ik vind het wel een goed georganiseerd event. En die puisterige nerds lopen er helaas nu eenmaal tussen.

Ik ga met de redactie van NZone morgen... dus Ken als je zin hebt om te meeten!
 
Nou ik heb kaarten gekregen en ik wilde wel gaan voor de koffie en thee 's morgens alleen heb ik hier even andere prioriteiten. Volgende keer beter.
 
Gameholic":15s4rzws said:
Ach, noem het commercieel en wanna-be shit maar ik vind het wel een goed georganiseerd event. En die puisterige nerds lopen er helaas nu eenmaal tussen.

Ik ga met de redactie van NZone morgen... dus Ken als je zin hebt om te meeten!


Het feit dat je vorig jaar nauwelijks een voet vooruit kon zetten blinkt mijn inziens niet uit in goede organisatie en voor mij is het dan ook niet gezellig druk meer.

De eerdere game events georganiseerd door Gamepro/Gamez als onderdeel van de HCC dagen vond ik veel leuker. Je kon net wat rustiger alles checken en ook bij het goodies vangen hoefde je niet bang te zijn dat andere mensen over je heen vlogen om de goodie te bemachtigen. Daarnaast kon je ook even de HCC beurs op wanneer je het gamesgedeelte even moe was.

Maar in ieder geval veel plezier op de beurs morgen.
 
Ik zou eerst wel gaan, maar heb later besloten niet te gaan. Heb geen zin om in de rij te staan om iets te kunnen zien of spelen.
 
Back
Top