A
Anonymous
Guest
Na BBCS, Battle Fantasia, is nu ook KOF XIII gelekt. Heb hem draaiende hier, niet perfect, maar wel speelbaar, en wat een top game is dit.
Tja, toch een beetje een dubbele smaak, van de ene kant is het relaxt dat dit gebeurd is, maar van de andere kant is dit toch wel een heel slecht ding voor de arcade scène. Ik vrees dat dit de doodsteek zou kunnen gaan worden voor het gebruik van type x2 hardware in de arcades.
SSFIV AE zal vast wel de volgende game zijn die er aan moet geloven.
Het is nu echt aangewezen, dat SNK nu echt alles op alles moet gaan zetten om van de KOF XIII console versie iets exclusief moet zien te maken, en zeker die netcode zo goed als mogelijk moet zien te maken, dan zou het toch nog wel eens heel goed voor hun kunnen uitpakken met een goede verkoop van de game door dit voorval.
Wat denken jullie hiervan?
Tja, toch een beetje een dubbele smaak, van de ene kant is het relaxt dat dit gebeurd is, maar van de andere kant is dit toch wel een heel slecht ding voor de arcade scène. Ik vrees dat dit de doodsteek zou kunnen gaan worden voor het gebruik van type x2 hardware in de arcades.
SSFIV AE zal vast wel de volgende game zijn die er aan moet geloven.
Het is nu echt aangewezen, dat SNK nu echt alles op alles moet gaan zetten om van de KOF XIII console versie iets exclusief moet zien te maken, en zeker die netcode zo goed als mogelijk moet zien te maken, dan zou het toch nog wel eens heel goed voor hun kunnen uitpakken met een goede verkoop van de game door dit voorval.
Wat denken jullie hiervan?