What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: The Guardians (Denjin Makai II) non-jamma! PCB

loempiavreter

Arcade Local
Joined
Oct 2, 2005
Messages
73
Reaction score
0
Ik had deze board gekocht op ebay, maar bleek non-jamma te zijn (I blame lack of experience) dus ik kan er niks mee (zie foto om te zien wat het wel is, want ik heb geen idee... en kan de ebay auction link niet meer vinden) en heb ondertussen een Jamma versie gekocht. Iemand die dit kan draaien en geïntereseerd is erin?

Blijkbaar een speciale versie waar je met characters kan switchen midden in het spel (met de start knop) en werkt schijnbaar alleen op CRT tv.

Hij mag weg voor 30 Euro excl. verzenden

PnEa8vu.jpg
 
Deze pcb is gewoon Jamma pinout. Op de link aangesloten met een mvs stereo adapter er tussen die op mono/jamma staat.

Het is de HK versie als ik het zo zie. Doet ie niks op een arcadekast? Hoe heb je hem getest?
 
Ik kan hem niet testen want hij past niet in mijn harness (ik heb een sigma raijin supergun) omdat er meestal een gap zit in de pinout die deze niet heeft.
 
Je kunt het blokje op pin 7 in je jamma connector er gewoon uittrekken. Dan past hij wel.
 
Idd, beetje zonde om zo snel weer iets te moeten verkopen.
Ik denk dat een kleine 40% van mijn pcb's geen gap heeft op de edge, dus je zult het zowieso vaker tegenkomen.
 
Do you still have the board??? I would be interested in buying it
 
Back
Top