What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: Sega Aero City ! (Sold)

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Omdat ik de egret van Pascal overneem moet de Aero de deur uit helaas. Nu had ik de laatste tijd last van een 'wazig' scherm, wat we geprobeerd hebben op te lossen met een nieuwe cap-kit voor het chassis. Helaas is het resultaat van die cap-kit dat ik nu helemaal geen beeld meer krijg :(. Boards starten gewoon op, geluid en lichtbak werkt, alleen het scherm blijft zwart.. zelf ben ik niet technisch dus geen idee wat er aan de hand is, mede daarom baal ik er wel enorm van uiteraard.

K*t dus, ik kan nu 2 dingen doen: of verkopen as is, of proberen te fixen en voor (veel meer) geld de Engelse markt op gooien, daar is de cab nogal geliefd. Ik wil hem eigenlijk liever gewoon in NL kwijt, ook eigenlijk niet zo'n zin in transport regelen ed en daarom probeer ik eerst maar eens optie 1, via deze weg te verkopen met dus het beeldschermprobleem. Ik denk dat het wel een mooie deal is voor mensen die van knutselen aan printplaten houden en op zoek zijn naar een vette classic cab.

Cab is verder echt in zeer goede staat, aantal jaar geleden meegekomen met de batch uit Duitsland. Foto's spreken voor zich, denk niet dat hier veel op gespeeld is: de beschermingsfolie zat nog op sommige delen toen hij hier aankwam. Zit wel een schaafplek op de rechterkant en de sticker van het cp is wat gekrast door ik denk poetsen. Verder super clean, slotjes en sleutels compleet enz, en dat op haar 25e levensjaar! Cab is trouwens 220v, dus geen step-down nodig.

Prijs: EUR 350,- as is en dat is inclusief een extra 2p12button cp (Riverservice). Daarvoor moet je hem bij mij op zolder ook nog wel even demonteren waarna we hem in delen naar beneden kunnen loodsen.

IMG_1190_zps7cacd9d8.jpg

IMG_1191_zps2df70983.jpg

IMG_1192_zpscfc2d884.jpg

IMG_1194_zps9f169514.jpg

IMG_1197_zps44bc9add.jpg

IMG_1189_zpsf9162b69.jpg

IMG_0783_zps8e235527.jpg

IMG_0782_zpsb63185a8.jpg
 
Damn! Dat is een hele nette prijs man... ik heb geen plek helaas. En mijn vriendin zou me ook niet heel lief vinden als ik een 4e in huis zou halen :P

Succes met de verkoop! Aeros zijn mooi!
 
Zonde van het scherm maar je krijgt er wel wat moois voor terug! :D Succes met de verkoop.
 
Dit is idd een topkast! van binnen ook gewoon NOS zeg maar..

Check ff met Has, wellicht heeft hij gewoon een schermpje hiervoor liggen.
 
Beatmaster-P":1oj8oeeo said:
Dit is idd een topkast! van binnen ook gewoon NOS zeg maar..

Check ff met Has, wellicht heeft hij gewoon een schermpje hiervoor liggen.

Idd man, zonde om 'm voor zo weinig te laten gaan.
Daar zou die rode van mij niet voor weg gaan en die is toch echt in mindere staat dan die van rudie.
 
Man, wat een zieke cab. Hopelijk valt die gewoon te fixen!
 
Ja erg jammer, maar komt iets moois voor terug en verandering van spijs.... :)
 
Daar komt inderdaad iets heel erg moois voor terug :D
 
Cageman":2ex0tgz3 said:
ok, cut the drama and spill the beans!

ff de allereerste zin van deze topic lezen :mrgreen: :mrgreen:
 
Jazeker, plus de Aero gaat naar het NGC, ik krijg dus nog een soort van omgangsregeling waardoor het afscheid niet zo definitief voelt hehehe... Mooie emo talk op de blue monday!
 
Back
Top