What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Forza Motorsport 2

Ik had deze auto voor 350.000 credits gekocht:

1181671645.jpg


1181671709.jpg


1181672320.jpg


Weg gedaan voor 600.000. Nu ik 2.500.000 credits heb, heb ik best wel spijt. Want ik ben hem niet weer op de Auction House tegen gekomen. Vette Akira wagen :)
 
Forza 2 heeft me in zijn macht terwijl ik die tijd niet heb.

Shite...
 
Speelt iemand dit spel nog?

Vandaag PGR4 demo gedownload en die viel vies tegen.
 
Ken":22sgxk7o said:
Speelt iemand dit spel nog?

Vandaag PGR4 demo gedownload en die viel vies tegen.
Idd. Bagger vind ik het.

Forza 2 speel ik ook niet meer. Werd veel te herhalend :O
 
Probeer PGR4 toch eens uit, Guys.

De demo viel mij ook heel erg tegen, en het eerste gedeelte in Arcade mode vond ik ook nog niet overtuigend (dat komt omdat St Petersburg er niet echt tof uitziet en tot zover geen boeiende circuits heeft)... maar de game is toch wel echt heel goed. En dan heb ik alleen nog maar Online en Arcade gedaan. Arcade is trouwens gewoon al de hele PGR3 single player game, en meer.

De auto ziet er minder goed uit in behindview, maar let goed op regen etc wat op je bak blijft zitten.. dat is dus echt heel wreed. Bovendien is de hood cam ook hier de way to go. Nieuwe steden als Shanghai, Quebec en de revamped PGR3 tracks zien er echt formidabel uit. De optionele weather effects zijn ook gewoon heel erg tof, het maakt iedere course een compleet andere ervaring. Zelfs de motoren zijn geen eens klote, je moet er even aan wennen.

De nieuwe challenges als Superstar zijn ook heel tof. En de oude frustrerende cone challenge opzet is weg :)

Ik heb de game vandaag zo'n 4 uur achter elkaar gespeeld en kon bijna niet stoppen... het is weer zo'n game waarvan de demo tegenvalt en die op gang moet komen. Hij is alvast veel beter dan PGR3, en eigenlijk gewoon de beste racer op deze console.
 
Ik vind PGR4 ook een toffe game. Heb nu een paar uurtje gespeelt en deel de mening van R-Type. In car view blijft een lust voor het oog en speelt voor mij erg tof. De weather effects zijn echt ongelofelijk dik, grafisch en het effect dat het op het wegdek en dus het gedrag van je wagen heeft. Top game!
 
Ja, ik zweer dat ik de bochten in de latere laps anders moest benaderen tijdens een online regenrace. Ik gleed veel verder weg, en moest harder in de remmen. En Superstar challenges met driftauto's op nat wegdek hè, geweldig.

Sega Rally kwam dan net uit met dat hoge ogen gooiende track deformation.. maar PGR4 is hiermee echt niet veel anders, behalve dat het op asfalt is.

Wat dit nog met Forza te maken heeft, ik weet het niet... :)
 
Wat het met forza te maken heeft? PGR4 is voor mij persoonlijk de betere racegame. Ook al zijn het totaal verschillende racers. Ik heb alle PGR's gespeelt, dus ook metropolis street racer op de DC en ik vond deel 1 t/m 3 op de xbox/360 nooit kunnen tippen aan het origineel maar PGR4 doet dat voor mij wel. So fuck forza 2 :P
 
Het is teveel van hetzelfde om 60 euro voor te betalen. Weer Nurburgring en dan in de sneeuw, ik loop er niet meer voor warm. Motoren rijden dramatisch trouwens, geen toegevoegde waarde imo. Het heeft in zoverre met Forza te maken dat je op deze manier niet voor alles een nieuwe topic hoeft te maken en kan vergelijken hoe men eerst over Forza dacht en hoe de game is doodgebloed.
 
Forza vind ik een uitstekende game, met heerlijke gameplay.

Maar het spel had voor mij niet genoeg staying power. Ik werd de single player mode ZO ontiegelijk beu. Ik had gewoon geen zin meer om 9 laps op Silverstone te rijden om een beker te winnen, en het in een volgend championship weer te doen. GT heeft wat dat betreft iets betere pacing, die game trok ik dan in Gran Turismo mode nog wel wat langer. Vooral de eerste natuurlijk.

Nurburgring in PGR4 bestaat trouwens uit full F1 circuit, Half F1 circuit, Nordschleife, Nordschleife long (die grote van Forza dus) en meer? En op iedere weerconditie voelt een course anders aan.

Motoren zijn wennen, ik rijd liever in auto's maar je kunt soms leuk scheuren met een motor.
 
Maar em waarom maken we niet een PGR4 topic aan dan :p

Wat een brute game is dit zeg.. net even twee uurtjes gespeeld. Fuck Sony's GT en fuck Forza 2... dit is de shit als het om racing gaat.
 
Yep, dit is de beste van allemaal, ook beter dan PGR2. Fuck die nostalgie, dit is veel mooier en uitgebreider. Ik speel de laatste dagen non-stop PGR4. Heb je die Puzzle achievements al gedaan? Fantastisch bedacht.
 
Back
Top