What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Folding@Home

ZiEk

1CC Aspirant
Joined
Nov 17, 2006
Messages
960
Reaction score
0
Location
Haarlem
Twee dagen geleden ben ik toch gaan kijken wat het nou was, na een install kwam ik binnen en zag meteen de aarde met lampjes en een menu dat aan het rekenen/werken is.

Meteen de optie gevonden om na 5 uur je ps3 uittedoen en toen naar bed gegaan.

zag ook dat je groepjes kan maken en op de wiki zag ik dat het project al sinds 2000 loopt en ps3 60% meehelpt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Folding@home

Gebruikt iemand het hier ?

ik denk wel dat het goed is dat een console mee kan helpen bij het onderzoeken van ziektes en denk dat ik het wel wat vaker aan ga zetten.
 
Ik vind het een goed initiatief. Maar ik doe er zelf niet aan mee. Klinkt misschien stom, maar ik vind het zonde om mijn PS3 aan te laten staan als ik er niet op bezig ben.
 
tjah en dan hebben we het niet eens over stroom, wat ook wel wat centen kan kosten. Dan nog het milieu is het wel groene stroom.

alsnog ik doe hete af en toe een paar uurtjes aan, die cellen shizzle is ook wel lachen om 15sec te spacen.
 
Naar aanleiding van jouw topic toch maar een geinstalleerd. Relaxed dat er nu wel een optie bij zit om je console automatisch uit te laten schakelen. Ik zal hem nu vaker voor het slapen gaan even op Folding zetten. Dat ie zich naar 3 uur automatisch uitschakeld. Tof!
 
ja die optie is wel goed gevonden en ze weten wel de sfeer te zetten om ff te kijken en dan lekker te gaan slapen.

Heb je al een Flop f zow mijn ding staat nog op nul na in totaal 11 uur.
 
Completed 1 Work Units

:o

Weet niet wat voor work unit ik gemaakt heb, maar zal wel goed zijn.
 
Ik heb nu twee werkgroepen voltooid. Een van 9 en een van 7 uur. Ben met de derde bezig :)
 
damn ik begon erover en jij haalt me in ;P

dit is geen race toch.



We kunnen ook een team maken dacht ik, zie net dat je een team kan createn met een naam.

nodig is een password en een email adress en optioneel mag je een link naar je site en een link naar je logo.

Nu nog geen zin in om te maken maar mischien wel leuk, ik ga pitten en laat dat ding nog f 5 uurtjes werken.
 
We kunnen wel een Nozomi groep aanmaken.
 
Lijkt me wel humor als Ken het ook cool vind om die naam te gebruiken.
 
Doe vooral wat je niet laten kan dudes...
 
ik zet het soms aan als ik een demo aan het downen ben.
al zijn de meeste demo´s veel eerder op de 360 dus het komt weinig voor 😉
 
Back
Top