What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Film]300

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Voor degene die het nog niet gezien hebben, alhier de trailer van "300".

Trailer "300"
Had er nog niet zo heel veel van gehoord, maar ik zat trailers te checken, en kwam dees tegen. Zijn niet zo heel veel trailers waar ik vrijwel meteen iets heb van "oeeeeeeeeh". Maar dat had deze dus wel. Damn, wat een pracht, zowel grafisch als kwa sfeer. Muziek maakt de trailer alleen nog sterker.

Grafisch geinspireerd door Frank Miller's graphic novels (net als Sin City), en dat is ook wel te merken aan de stijl.

Alhoewel ik het die "graphic novels" nooit gelezen / gezien heb denk ik dat het verhaal wel in orde zal zijn. Het betreft namelijk de legendarische last stand van koning Leonidas en zijn 300 spartanen tegen het overweldigende leger van de Perzen. Kheb geen zin om verder te diep in te gaan in de geschiedenis van Sparta, maar ik hoop dat de meeste het verhaal wel min of meer kennen. Iig, ik kijk er naar uit 8)

300-poster3.jpg
 
:shock: :shock: WOW dit wordt echt een hefitge film zo te zien. Ik vond Sin City ook al zo heftig, dus deze word voor mij een must see. Idd zeer heftige sfeer, lekker agressief hehe!! Can't wait!
 
Ik kijk uit principe geen trailers, dus alleen de poster gezien en ik moet zeggen dat die er erg goed uitziet en me zonder meer trekt.
 
De trailer deed mij zeker verlangen naar meer, ik kijk hier stiekem wel naar uit :) Overigens vond ik Sin City echt een schijtfilm, het trok me voor geen meter en ik kon me er geen moment mee vermaken. Hopelijk pakt deze film anders uit...
 
Gungrave":gmifgzbh said:
De trailer deed mij zeker verlangen naar meer, ik kijk hier stiekem wel naar uit :) Overigens vond ik Sin City echt een schijtfilm, het trok me voor geen meter en ik kon me er geen moment mee vermaken. Hopelijk pakt deze film anders uit...

Sin City een schijtfilm? Wat vond je er zo slecht aan dan?

Alleen de ijzersterke dialogen maken deze film al een klassieker.
 
Sin City vond ik superrrr

De gehele stijl en de hardheid waren top, acteerwerk was goed en de film ademde de term 'BAD ASS' uit. Ook ontzettend lekkere wijven!
 
MajorTom":1qpeentu said:
Gungrave":1qpeentu said:
De trailer deed mij zeker verlangen naar meer, ik kijk hier stiekem wel naar uit :) Overigens vond ik Sin City echt een schijtfilm, het trok me voor geen meter en ik kon me er geen moment mee vermaken. Hopelijk pakt deze film anders uit...

Sin City een schijtfilm? Wat vond je er zo slecht aan dan?

Alleen de ijzersterke dialogen maken deze film al een klassieker.

Zoals ik al zei, de dialogen kunnen geweldig zijn en de stijl is zeker apart en opzich best geinig, maar de film kon mij simpelweg geen moment vermaken en dat is nou de reden waarom ik films kijk; vermaak. Misschien is schijtfilm het verkeerde woord, maar laten we zeggen dat ik er niet enthousiast over ben. Misschien nog een keer kijken om te zien of ik er anders over ga denken...
 
Even een oude topic omhoog. Ik heb de 300 gisteren gekeken op DVD thuis en het was vermakelijk maar viel wat tegen qua verhaal. Desalniettemin de moeite waard.Xerxes lijkt op Dhalsim.
 
Ken":zwn9009s said:
Even een oude topic omhoog. Ik heb de 300 gisteren gekeken op DVD thuis en het was vermakelijk maar viel wat tegen qua verhaal. Desalniettemin de moeite waard.Xerxes lijkt op Dhalsim.

Ben ook erg benieuwd, ga hem van het weekend maar eens bekijken want een collega neemt hem vandaag voor me mee.
 
Ik vond 'm absoluut geweldig. Eén van de meest legendarische standoffs in geschiedenis. Het was puur grafisch geweld, en toen de film was afgelopen wou ik alleen maar brullen.
 
Het is een actiefilm, daar zit normaliter nooit een sterk verhaal in. Zijn de verhalen in schmups zoals ketsui dan oh zo goed? dacht t niet.
 
He ja laten we 300 vergelijken met Ketsui...
 
Net ook even de film bekeken en was zeker een aardige film.
Wel een beetje over de top maarja...

Als ze nu meteen die 10.000 man stuurden... :roll:
 
Back
Top