What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen: Struis :)

Struis

Credit Feeder
Joined
Oct 25, 2008
Messages
46
Reaction score
0
Location
Warffum, noord Groningen
Hallo allen,

Mijn nick is al zo lang als ik me kan heugen Struis, al was het origineel Speedup (van R-Type). Maar in werkelijkheid is het Bas.

Ik ben 43, woon in Warffum, noord Groningen (zijn er nog meer noorderingen hiero?) met Damaris, al plannen we richting Drenthe te gaan verhuizen in de komende paar maanden...

Ik game eigenlijk al sinds 1981 (begon met VIC Jungle op de VIC-20). Nu wat minder dan daarvoor, omdat de RSI toch wel vervelend begon te worden, en ik mijn geld verdien in de IT.....

Na een coole cab, eerst met een emulator board, daarna met een MAME setup, gaan we nu toch kleiner wonen, dus stap ik over op de PS3 en Mac Pro met fightsticks (Sanwa parts natuurlijk) en emulatoren. Maar DAT valt nog niet mee! Zeker niet omdat ik een fiks aantal C64 games er op wil hebben, en die zitten eigenlijk nergens in standaard setups lijkt het!

Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat er gebeurt hier in het hoge noorden.....

Groeten, Struis.
 
Hi Bas/Struis, welkom op het forum.

Helaas wordt met jouw komst the dark force of the north al maar sterker. D'r zitten behoorlijk wat Nozomi members in het noorden.
 
Ghehehe welkom Struis, zoals ze zeggen in Grunn: nait soezen moar broezen
Mooi dat je het noorden nog verder komt versterken, als je ooit mee wil naar een meet van het NGC (om alle goodies te aanschouwen, arcade games te kopen/verkopen, gezelligheid en lekker hamburgers eten) pm maar even.

Wordt mogelijk wel krap in de Polo met z'n vijfen :mrgreen:

P.s: ook knap dat je bijna in het juiste topic heb gepost er is namelijk een speciaal 'even voorstellen topic', maar nevermind
 
Humja, het is moeilijk, zo'n relatief nieuw forum (eigenlijk zit ik er al een paar jaar op, maar de laatste 1,5 jaar met andere dingen bezig gehouden, vandaar :)

Groningen is gewoon goed, en daarmee uit :) Jammer dat de grond wat onstabiel is... (in Warffum wel tenminste)..

Enneh, NGC?
 
Check de Arcade sectie op het forum even. Daar staat info over wat we uit gekkigheid het Nozomi Game Center hebben genoemd: een hobbyruimte waar ik, Mart, Psykick, Pas en Ken deze briljante hobby bedrijven. De meeste cabs die we individueel bezitten staan daar. We houden er over een aantal weken weer een bijeenkomst voor de Nozomi leden. Als je jezelf met de andere Vikingen in die Polo gepropt krijgt moet je zeker even langskomen :)
 
Cool! Al heb ik werkelijk geen benul waar die ruimte ergens moet zijn :) Wel ben ik zo'n figuur met een miljoen allergieen. Dus ik kan zo ongeveer niks eten en drinken wat normaal aanwezig is... NIet bijzonder handig, maar ach, what r u gonna do he....
 
We brengen je de eerste keer er wel met een blinddoek naar toe. :D
kuch Zoetermeer kuch

Wat betreft eten, dan neem je toch iets mee van thuis (bammetjes zonder gluten)
 
Precies.

Welkom op het forum, zolang je niet allergisch voor vikingen bent, zit je goed, met Shmup Team Noord
 
Cageman":1sj11yd6 said:
Check de Arcade sectie op het forum even. Daar staat info over wat we uit gekkigheid het Nozomi Game Center hebben genoemd: een hobbyruimte waar ik, Mart, Psykick, Pas en Ken deze briljante hobby bedrijven. De meeste cabs die we individueel bezitten staan daar. We houden er over een aantal weken weer een bijeenkomst voor de Nozomi leden. Als je jezelf met de andere Vikingen in die Polo gepropt krijgt moet je zeker even langskomen :)

Hobbyruimte, is wel het understatement van het jaar. Zeg maar gerust beste (private) arcadehal van Nederland :D
 
Back
Top