What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Eurocade 2011

OMG, waarom zie ik dit nu pas?? :P
ik zit te denken om er ook naartoe te gaan.
 
Nou jongens jullie hebben het gelezen, Eurocade 2012 is in de maak. En helaas zal ook deze editie hoogstwaarschijnlijk zonder candy cabs zijn. De aanmelding van klassieke cabs is al enorm en de ruimte is beperkt.

Maar iedereen is welkom die dag en mocht je een klassieke cab hebben en die mee willen nemen ... graag. Laat het vooraf maar even weten.

Oh ja, de toegangsprijs is € 20, en dit is dan inclusief drinken, lunch en avondeten. En de gezelligheid is gratis.

Als alles meezit zal er die dag ook een bijzondere happening zijn, maar daarover later meer.
 
Back
Top