What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Empty cab gezocht

JeroenvdBerg

Player One
Joined
Apr 22, 2016
Messages
6
Reaction score
0
Location
Arnhem
Goedendag, even voorstellen: Ik ben Jeroen van den Berg
31 jaren oud en op zoek naar een Virtua striker achtige cabinet voor een mame project.

Mochten jullie mij hierbij kunnen helpen zou dat fantastisch zijn.

Mvg Jeroen Vd Berg
 
Voor de lege kast heb ik eerlijk gezegd geen idee wat een goede prijs zou moeten zijn. Wellicht hebben jullie daar een goede suggestie voor?
Op eBay biedt iemand mij de lege cab aan voor 99 euro (moet helaas wel uit Italië overkomen)
 
Als je gaat voor een woody dan zou ik zeggen tussen de 25 en 100 euro afhankelijk van de staat en hoe graag je hem wilt. Ik denk ook wel dat je een beetje mazzel moet hebben om iets leuks te vinden maar succes in ieder geval, projecten zijn altijd leuk :D
 
Ik zou 100 euro eerlijk gezegd een koopje vinden ;), het vinden van die kasten is echter lastig.
 
Gamecastle had een half jaar geleden Naomi's te koop voor +- 200 per stuk, misschien kan je hun eens proberen?
 
Ja, dat zijn hele fijne modellen. Stond er pas eentje op MP. Was heel snel weg voor €100,-
Als ik ze zie koop ik ze ook ;)
 
goed bezig. En als je toch begint: Build topic van je lege cab naar een gamebeest zien we graag op dit forum.
 
Will do, en als complete nieuwkomer zal ik jullie hulp waarschijnlijk ook een aantal keer nodig hebben.
 
Back
Top