What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Egret panel for AtomisWave

Drifter

Combo Keeper
Reaction score
0
egret-control-panel-0-5374-1.jpg

Ik lees dat sommige mensen bovenstaande panel inbouwen in een AtomisWave.. is dit 1 op 1 compatible (even groot) en wat komt er binnen in de kast nog bij kijken? Ik kan dat namelijk nergens terugvinden...

Drifter":2k0imti8 said:
... en wat komt er binnen in de kast nog bij kijken? Ik kan dat namelijk nergens terugvinden...

Inderdaad, plug (2 stekkertjes in elkaar steken) en play (gamen maar :lol: )

Die 2L cp's zijn erg pittig aan de prijs nieuw ..............

ik had zoiets begrepen ja... dan gaat dat voorbij de prijs van een E3... hmmm.. wellicht loop ik nog wel tegen een 2e handsje aan...

Er is een kans dta je AWSD een 2-player (E3) panel heeft, mijn leverancier heeft om 2-player panels gevraagd, dus wie weet heb je geluk.

Overigens is er met een 1-player niets mis, als je een SHMUP fan bent, zoals ik, is een 1-player panel zelfs te preferen.

pooyan":b0rygige said:
Er is een kans dta je AWSD een 2-player (E3) panel heeft, mijn leverancier heeft om 2-player panels gevraagd, dus wie weet heb je geluk.

Overigens is er met een 1-player niets mis, als je een SHMUP fan bent, zoals ik, is een 1-player panel zelfs te preferen.

Hear, hear. Recht voor het scherm.
Wanneer ik bv. Ibara met een maat speel merk je het meteen, niet meer recht voor het scherm.

Back