Arcadegek
Arcade Local
Hallo allemaal,
Even een korte introductie van mijzelf;
Ik ben een liefhebber van Retro arcade en moderne Gameconsoles Tevens al jaren bezig met de hobby. Ik verzamel en restoreer ook flipperkasten en bezit momenteel een tweetal Arcadecabs en een tiental DMD flippers (periode 1993 - 1998).
Waarschijnlijk gaat het niet lang duren of er komt nog een 3e cab bij, want ik zie dat er weer goede acties worden ondernomen om Astro City Cabs naar Nederland te halen. Nice!
Even een korte introductie van mijzelf;
Ik ben een liefhebber van Retro arcade en moderne Gameconsoles Tevens al jaren bezig met de hobby. Ik verzamel en restoreer ook flipperkasten en bezit momenteel een tweetal Arcadecabs en een tiental DMD flippers (periode 1993 - 1998).
Waarschijnlijk gaat het niet lang duren of er komt nog een 3e cab bij, want ik zie dat er weer goede acties worden ondernomen om Astro City Cabs naar Nederland te halen. Nice!