A
Anonymous
Guest
Voor de liefhebbers
Heb ze wel eens eerder voorbij zien komen en waren toen best aan de prijs(100 t/m 175 euro)en deze prijs is zeker niet te hoog.
Heb er zelf ook maar eentje besteld en kan nu eindelijk Ikaruga,Trizeal en trigger Heart op m'n cab spelen 8)(en straks op m'n New Astro)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=180246290392&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=008
Je kunt er ook een Japanse DC op aansluiten.(geen PAL)
Heb ze wel eens eerder voorbij zien komen en waren toen best aan de prijs(100 t/m 175 euro)en deze prijs is zeker niet te hoog.
Heb er zelf ook maar eentje besteld en kan nu eindelijk Ikaruga,Trizeal en trigger Heart op m'n cab spelen 8)(en straks op m'n New Astro)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=180246290392&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=008
Je kunt er ook een Japanse DC op aansluiten.(geen PAL)