What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Devil May Cry 4

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
Site is nu Live: http://www.capcom.co.jp/devil4/main.html

Een drietal nieuwe screens:

55rm8.jpg


66fj2.jpg


44mp9.jpg



nero_cg01.jpg


dante_cg01.jpg


nero_illust01.jpg
 
Wat ik tot nu toe heb gezien van de PlayStation3 op grafisch gebied spreekt me zeer aan. Ik hou wel van deze stijl van graphics, niet dat softe gladde van de 360. Dit gaat goed worden. Die Kobayashi heeft het maar druk.
Basara, Devil May Cry, Biohazard, die man is bij veel betrokken bij Capcom.
 
Dit ziet er echt zo mooi uit he , ik kan niet wachten om dit in videovorm te zien. Een grafische pracht en dat op Devil May Cry snelheid!

Capcom heeft flink wat voor ons in petto!!
 
Limited Edition van DMC4 (80 dollar)

1193178780.jpg
 
Niet impressed, lang niet zo cool als de Marui guns.
 
Da's Japan only shit.. :roll:
 
Ik vind het toch wel behoorlijke blaffers hoor ken! Trouwens heb dat ding voor in me achterbak liggen gozert!!!!
 
Demo staat op Xbox Live, gru-we-lijk.

Tien minuten playtime, demo is stukken anders dan de TGS demo en je hebt niet meer het idee dat je een onafgemaakt spel zit te spelen.
Problem is dat het niet te spelen is met een 360 pad, je hebt binnen 3 minuten pijn aan je klauwen. PS3 must have.
 
Nou, ik vind de demo soms wel erg van de hak op de tak gaan qua locaties. Dit is duidelijk oud materiaal. Alles in de demo is ook al bekend uit de jaren oude trailers. De ijsberg, Berial en die binnenplaats.

Maar ja, het spel is inderdaad gruwelijk en de full game zal alleen nog maar beter zijn omdat de demo op Easy staat.

Ik heb mijn 360 al een tijd geleden gedumpt en prijs mezelf dus gelukkig met de Ps3 versie (die door install ook 0 laadtijden krijgt!). Nu nog een Dualshock regelen.

EDIT: Done: 40 euro incl vanuit HK.
 
Ai ai, gisteren de demo gedowned. Echt weer te tof voor woorden...:D En ja, ik weet niet hoe dat zit met de 360 controller, maar dit voelde echt wel weer vertrouwd aan met de ps3 joypad :D

Ik kan niet wachten totdat deze game uit is :D:D:D:D:D
 
niet echt onder de indruk van de demo, denk dat fan zijn van het spel ook wel zou helpen.

Graphics waren wel slick.
 
heb nu twee gamedagen achter de rug met deze game....ppfff, wat is het weer tof...pure hack 'n slash fun :D

Wel weer moeilijk (Speel nu op Devil Hunter), zoals verwacht van Capcom, maar zeker niet onspeelbaar. Zit nu ongeveer op de helft en moet nog bij het stuk komen dat ik met Dante overga...

Alleen een ding is wel wat onhandig, die exceed oplaadgedoe gebruik je eigenlijk nooit in battle...behalve als je die upgrade max-act ofzo iets dergelijks hebt gekocht....
 
Mildoe":13bzdt9z said:
Alleen een ding is wel wat onhandig, die exceed oplaadgedoe gebruik je eigenlijk nooit in battle...behalve als je die upgrade max-act ofzo iets dergelijks hebt gekocht....

Het exceed systeem is wel degelijk handig en diep.

Meer uitleg hier

Niemand weet gewoon (en is ook niet uitgelegd tijdens het spel) dat je na elke slag, bij recovery, (stricte timing) de exceed knop kunt indrukken, en dan krijg je een volle balk er weer bij. Exceed moves zijn veel sterker dan de normale moves dus krijg je vijanden/bosses sneller dood. Geen upgrades nodig! :P Het is wel erg moeilijk, maar ik vind het geweldig!
 
dat bij elke slag etc....is dat voor of nadat je die max act heb gekocht?
 
Exceed is zeker wel handig hoor. Het vult de combo meter ook sneller, ook al doe je dezelfde combo of move weer. Instant rev gebruik ook wel veel, soms lukt het me wel eens om een hele 4 hit combo te instant revven. Je doet dan gewoon bijna double damage. Je kunt bijvoorbeeld de eerste slag instant revven, en dan als 2e move meteen een EX uppercut (back+ slash) doen. Die EX uppercut launched bijvoorbeeld Frosts 100% van de keren (itt normale uppercut) zodat je ze in de lucht kunt pijnigen met bijv roulette spin gevolgd door Calibur of Devil Bringer throw. MAX-Act heb ik nog niet eens, opzich boeit die ability me niet. Het geeft je kans op een full charge na 1x een instant rev.

Wat ook weinig mensen weten, is dat je het Pistool kunt chargen tijdens het rennen, springen en slaan en dus een charge shot in de combo kunt betrekken. Het pistool is de key tegen sommige sterke enemies (charge level 3 is een MUST voor Nero tegen Blitz).

Ik heb de game al uitgespeeld op Devil Hunter en ben halverwege Son of Sparda mode. Absoluut niet zo gevaarlijk moeilijk als US DMC3, maar wel een zeer leuke game.
 
Back
Top