What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dead or alive 4 Japan verkopen

DAY

TATE Mode Pilot
DOA4 heeft in Japan in de eerste week zo een 60 duizend exemplaren weten te verkopen. Het lijkt er op dat bijna elke Japanner die een x360 heeft dit spel ook heeft aangeschaft. Ook zijn er vorige week ongeveer 10 duizend x360 in Japan over de toonbank gegaan. Itakagi & Team Ninja lijken daarmee de populariteit van de x360 in Japan een stevige duw te geven.







 
Goed nieuws voor Microsoft Japan, maar alsnog een teleurstelling vind ik de X360 daar.. Volgens mij zitten ze rond de 75k units? Niet echt veel, maarja als zij het een succes vinden :roll:
 
Ik heb de game sinds vandaag ook, een usa versie werkt op een pal machine mits je tv 60 hrz ondersteund. Wat moet ik van de game zeggen. Het is weer een DOA en naast wat nieuwe chara's en extra moves en de grafische vooruitgang is het wel weer gewoon DOA. Ik vind het een leuke fighter maar ook al is het origineel op de engine van VF gebasseerd het komt nooit in de buurt. Voor de fanboys, het vlees bounced nu nog realistischer :P
De afrika stage van ultimate is terug en is wel 1 van de mooiste stages. Buffel stampede, klimmende luipaarden, etc, etc, heel de discovery voorraad dieren zit er in en hoe. Van de nieuwe chara's vind ik de drunken style bloke echt de vetste. Maar ik ben altijd een fan geweest van drunken style. Leuke game maar niks echt vernieuwends zoals bv de overgang van VF3 naar VF4(evo) of zelfs SF2 en SF2A en SF3.3
 
Back
Top