What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA re-release OMG OMG OMH

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ja zou beetje jammer zijn als het een port was van de DC versie :s Maarja je moet dit sowiesi met stuur spelen natuurlijk.
 
Sega is de sourcecode van Daytona al een hele tijd kwijt. Zo is Sega Racing Classic (re-release van Daytona USA voor arcade, een paar jaar geleden) gewoon een Model2 game in een emulator op Ringedge/Wingwide hardware, met een aangepaste romset om de Daytona naam eruit te krijgen (sega heeft er de licentie niet meer voor).

Ik gok dus op een SRC-kloon voor console. Niks mis mee, want dan komt het wel erg dicht in de buurt van het origineel. En dat is imo nog altijd de BESTE arcade racer of all time..!
 
Back
Top