What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA racecab *Sold*

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Guys, ik verkoop m'n Daytona cab om ruimte te maken voor een nieuw project. Mocht je ooit de droom hebben gehad om een racecab in huis te hebben, this is it! De plastic (!) kappen zijn in zeer goede conditie, net als de artwork op de kappen en de stoel. De binnenkant is helemaal schoongemaakt en superclean. De monitor is in absolute topconditie, niet vaak zo'n scherp beeld gezien als op deze cab.

Het dashboard is zoals je kunt zien netjes opgeschuurd en opnieuw gespoten. Alle lampjes, knoppen, pedalen etc. werken prima. In de kast zit een (Model 2) Sega Rally 1.

Eigenlijk het enige wat er nog aan deze kast ontbreekt is de force feedback. Ik heb me er nooit aan gestoord (zeker voor een game als Sega Rally), maar dat is mijn mening en als je per se force feedback wilt zul je dat zelf moeten proberen te fixen (wel eens geprobeerd, maar niet optimaal gelukt dus maar gewoon zo gelaten).

Ik zou het tof vinden als een cab in deze staat binnen de community blijft, daarom zet ik 'm eerst vanzelfsprekend op Nozomi. De prijs voor Nozoms is € 600,- en eerlijk gezegd denk ik niet dat je snel een racecab in betere staat voor hetzelfde geld zult gaan vinden. Moet je 'm wel komen halen :)

image_zps9968ef06.jpg

DSC_0449.jpg

DSC_0453.jpg

DSC_0456.jpg

DSC_0450.jpg
 
Wat een beauty Ken, helaas heb ik de garage momenteel al vol met racing cabs :(
Heb nog wel ruimte voor die egret 2 die ernaast staat (in de woonkamer). Als je die ooit weg doet,
please let me know. Ik kom hem vandaag nog halen :D

Good luck met de verkoop kerel :D
 
Buy this shit guys! Ik heb er eigenhandig aan gewerkt en hem, toen ik nog meer tijd had, rustig opgeknapt tot het pareltje dat het nu is :)

Ken wilde er Sega Rally in en Pascal heeft dat toen gefixt, maar kan als het moet weer omgezet worden naar Daytona. Force feedback is dan ook simpel te fixen.

Een Daytona met plastic kappen vind je echt niet snel voor deze prijs, Ken heeft mij er meer voor betaald iig.
 
Als ik het geld had gehad had deze nu in Zoetermeer gestaan, als no.7 in de rij. Supermooie kast.
 
Deze kast is echt supermooi, juweeltje, dikke vette monitor met BAM! beeld, clean as hell, gespoten M2 dash. Pristine!

Hij staat in mn huiskamer dus moet wel beetje blinken. Inmiddels bezig met het dash te pimpen, goudverf op de cijfers / letters op de shifter, pook laat ik zandstralen en zilver verf er over.

Project pimp my racecab. Keep ya updated.
 
Vet man!! Congratz met je dikke racer!
Ik had een bladderend chroom versnellingspookje, heb het chroom er met een mesje afgesneden en daarna opgeschuurd en gepolijst. 't ziet er nu netjes en glimmend uit en heeft niet het gevaar dat de verflaag kapot gaat. Misschien heb je er iets aan.
 
Tx 4 da tips guyz, both useful! De een meer dan de andere though :mrgreen: Ik ga even apart topic starten on this!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top