What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Consolized MVS vraagje

Psykick":3cf95yd6 said:
Nice, nu nog een echt spel ervoor kopen :)

Ja dit spel is idd niet veel, maar ik kon mijn cmvs tenminste even testen 8). Heeft iemand nog tips voor leuke en betaalbare games?

BoneyBob":1v3qmq5c said:
Heeft iemand nog tips voor leuke en betaalbare games?

Ligt er maar helemaal aan wat jij verstaat onder betaalbaar...mijn definitie van betaalbaar is hoogstwaarschijnlijk compleet anders (rond de 200 Euro vind ik al betaalbaar).
Ik zou zeggen Fatal Fury 3, de Real Bout Fatal Fury serie, King of Fighters 98 en Samurai Shodown 2, 3 en 4 en natuurlijk beide Last Blade spellen.

fatal fury, kof, dat soort titels heb ik voor je. voor weinig.

Ik denk dat je gewoon het beste voor een multicart kan gaan :P Jou maakt het volgens mij toch niet zoveel uit of het origineel is als het maar goed speelt.

Ik heb ook een multicard gehad, maar een rij van die mvs cards in je kast heeft wel wat. beetje games swappen en zo. Bij mij was het uit ruimte overwegingen

Cageman":362vgmb3 said:
fatal fury, kof, dat soort titels heb ik voor je. voor weinig.
Kun je misschien een PM sturen met de titels en prijzen?

Da Dude":362vgmb3 said:
Ik heb ook een multicard gehad, maar een rij van die mvs cards in je kast heeft wel wat. beetje games swappen en zo. Bij mij was het uit ruimte overwegingen
Opzicht lijkt mij een multicard wel handig, scheelt ruimte en geld. Dan kan ik mijn favoriete games altijd nog origineel kopen. Heeft hier toevallig iemand een multicard tekoop? :)

Back