What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Concurrent NGC

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Jeetje guys, wat een negativiteit! We zitten altijd maar te zeuren dat het verdwenen is en bla bla bla en wanneer er een nieuw initiatief komt, waar we nog helemaal niets van weten, qua constructie, steken jullie zo minachtend van wal.
Wordt er een keer wat geprobeerd, sabelen we het neer. Dit is nu eenmaal amusement anno 2014. Je kan wel merken dat we een stel ouwe lullen zijn met een hobby haha. Let's just see!
 
Psykick":1nja7gib said:
Wordt er een keer wat geprobeerd, sabelen we het neer. Dit is nu eenmaal amusement anno 2014. Je kan wel merken dat we een stel ouwe lullen zijn met een hobby haha. Let's just see!

Helaas allemaal waar...ik voel me oud (en zeikerig)...

Ik hoop echt wel dat het wat gaat worden, maar ik heb er een hard hoofd in.
 
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat ze nu precies willen gaan doen.
Zo'n formule 1 simulatie lijkt me wel grappig tegen een stel vrienden.

Ik heb wel een tip voor ze als ze toch met 4D bezig en dat is het omarmen
Van de oculus rift :D
 
Marcosan30":13h5sy15 said:
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat ze nu precies willen gaan doen.
Zo'n formule 1 simulatie lijkt me wel grappig tegen een stel vrienden.

Ik heb wel een tip voor ze als ze toch met 4D bezig en dat is het omarmen
Van de oculus rift :D

Eigenlijk wel grappig ja. De arcades gingen dood omdat mensen dezelfde (of betere) hardware in huis haalden. Tot voor kort was 3D nog een "meerwaarde" voor de beleving in arcades en dat wordt straks de kop ingedrukt met de Oculus rift. Wellicht starten ze adventure world op de dag dat de Oculus officieel gereleased wordt ;)
 
Psykick":1g1ohkax said:
Jeetje guys, wat een negativiteit! We zitten altijd maar te zeuren dat het verdwenen is en bla bla bla en wanneer er een nieuw initiatief komt, waar we nog helemaal niets van weten, qua constructie, steken jullie zo minachtend van wal.
Wordt er een keer wat geprobeerd, sabelen we het neer. Dit is nu eenmaal amusement anno 2014. Je kan wel merken dat we een stel ouwe lullen zijn met een hobby haha. Let's just see!

Nederlanders moeten wat te klagen hebben en aangezien het 10graden is kunnen we niet zeiken over het weer ;)

We kunnen natuurlijk ook een X met zijn allen gaan en als geekcritics commentaar leveren op alles wat wij beter zouden doen.
 
Ondanks alles vindt ik het initiatief goed. D'r kunnen niet genoeg van dit soort initiatieven worden gestart!
Het heeft alleen wat obstakels te overwinnen en kan het, naar mijn idee, niet redden als er niet degelijke input komt buiten B&W en andere overheids geldsmijters.
Frisse jonge social media marketing, grass roots marketing in communities en veel evenementen organiseren.
Beeld en geluid loopt ook als een treintje en is volgens mij een goed voorbeeld op deze schaal.
 
Indeed, voor een paar jaar profiteren en geld pakken mensen, genoeg mensen hier op het forum die in de tech dienst zouden kunnen voor 80euri per uur...
 
Back
Top