What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

CMVS+TV(de tv ondersteund alle regio's)

Ratson

Bullet Dodger
Joined
Jan 18, 2009
Messages
1,699
Reaction score
0
Location
Dordrecht
Ik wil mijn CMVS 1-slot verkopen omdat ie weinig speeluren draait en ik kan het geld goed gebruiken.Wordt geleverd met televisie van 51 cm.Die heb je erbij nodig.
De televisie ondersteund pal,secam,ntsc.
Werkend te zien,word verkocht zonder joystick(of je moet mijn vriendin overhalen haar custom wu-tang stick te verkopen)
Aansluiting via scart en hij kan nog steeds in je cab gebruikt worden omdat de jamma connector intact is gehouden.
Vraagprijs is €225.- maar daar valt over te onderhandelen.Foto's volgen.
 
en die tv heeft je zoveel kopzorgen gekost?
jammer dat je het moet verkopen man
 
Het is ook zeker niet leuk maar wel nodig,heb een partij onkosten voor mijn kiezen gekregen waar ik echt beroerd van ben :cry:
 
vervelend om te horen

ik zou die CMVS wat duidelijker op marktplaats zetten als ik jou was.. mooie foto er bij van de tv + CMVS.. nu stond het een beetje vaag
 
Ratson":34gvsrem said:
Het is ook zeker niet leuk maar wel nodig,heb een partij onkosten voor mijn kiezen gekregen waar ik echt beroerd van ben :cry:
Altijd kut onverwachte kosten :evil:
 
Vraagprijs voor nozomi members omlaag naar €190,- inclusief tv.
 
Ratson":3am4icyr said:
heb echt geld nodig dus sla je slag 😉

We kunnen ook een kleine inzamelingsactie houden ;-) Zou niet de eerste keer zijn; had iemand een tijd geleden niet de nek van z'n monitor afgebroken? :oops:
 
Ja dat weet ik nog wel,maar dat was gewoon domme pech.Dit is mijn eigen domme rotschuld 😉
Toch bedankt,maar het komt goed(ga ik wel vanuit iig)Hooguit tot eind april zit ik krap,maar ach ik ben nog steeds stoned dus het kan slechter 8)
Ik heb ook liever dat iemand hier het koopt voor een lagere prijs dan de een of andere onbekende op MP.
 
Ik stuur je straks effe een foto.Hij doet het vast wel op een andere tv maar die moet dan wel 60Hz ntsc zijn en rgb scart ondersteunen en niet de rgb die wij kennen.
De tv die er bij zit heeft echt een geweldig scherp beeld en ondersteund alle regio's.
Pal/secam/ntsc enz.
Zit ook afstandsbediening bij de tv.
Ik heb in totaal 6 tv's geprobeerd waar ie het niet op deed.De tv die erbij zit zijn er nog genoeg trouwens.
 
Back
Top