TheAddicT
Arcade Local
- Joined
- Aug 15, 2013
- Messages
- 56
- Reaction score
- 0
Hoi forumers,
Ik heb een vraag: Hoe haal ik het clipje van de onderkant van een il Competition Joystick om de shaft los te halen? Gewoon het nylon blokje een beetje induwen en met een schroevendraaiertje tegen de open kant van het clipje duwen? ik heb dat nog niet eerder gedaan.. dus... voordat ik hem sloop :lol:

Groetjes,
Matthijs
Ik heb een vraag: Hoe haal ik het clipje van de onderkant van een il Competition Joystick om de shaft los te halen? Gewoon het nylon blokje een beetje induwen en met een schroevendraaiertje tegen de open kant van het clipje duwen? ik heb dat nog niet eerder gedaan.. dus... voordat ik hem sloop :lol:

Groetjes,
Matthijs