What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Can Sega-16 Beat Every Genesis Game in 2013?

sjorspion

Candy Cab Regular
Joined
Oct 12, 2011
Messages
330
Reaction score
0
Location
Gelderland
Can Sega-16 Beat Every Genesis Game in 2013?

maw gaat het ze lukken om alle +700 GENESIS titels uit te spelen voor het einde van het jaar.
Weet niet of er nog meer Megadrive/Genesis enthousiastelingen hier op het forum rondzweven die ook op de fora van Sega-16.com zitten.

Iig vind het een leuk initiatie waar ik aan mee doe, misschien zijn er wel meer die mee willen gamen/helpen om hun goal te bereiken!

voor meer info check:
http://www.sega-16.com/forum/showth...very-Genesis-Game-in-2013-The-Official-Thread!

Dus stof die megadrive en je retrogame skills af en game mee! :mrgreen:
(onder bepaalde voorwaarden mag je ook via emulators mee doen)
 
Leuk, maar ik mag toch ook niet te hard rijden?

Wie controlleert die save states? Is dat te controlleren?

Tja zo kan ik het ook.... emulators moeten ze bannen... gewoon diehard oldschool of niet :)

En recorden die hap :P
 
Opvoeren mag ook niet, ook moet je een DB-killer hebben..mag je voor geen rode lampen hebben.
En pas als het groen is mag je rijden....


De meesten doen dat ook wel...maar lees de FAQ maar betreffende emulators en het gebruik van savestates.
Ennuh het moet nog een beetje behapbaar blijven...anders hoef je dit überhaupt niet eens te proberen.
dus dan moet je er maar op vertrouwen.....

De meeste posten zijn ook compleet foto's van alle originele hardware ;)
http://www.sega-16.com/forum/showth...esis-Game-in-2013-The-Official-Thread!/page36
 
Maar goed hoe dan ook, het blijft een leuk initiatief om te zorgen dat iedereen weer opnieuw geniet van die enorme collectie van Sega Megadrive/Genesis games..:mrgreen:
 
Ik heb Wonderboy in Monster World uitgespeeld vorige week voor het eerst... wel op de 360. Nu bezig met deel 4 ofzo...

Ik koop eigenlijk bijna alle Sega classics op de 360... sonic 1 tot en met knuckles en CD... Street of Rage, Golden Axe... Collection etc.

Ik heb vroeger nooit een Sega gehad, dus ben blij dat ze voor de 360 er zijn.

En er zitten inderdaad mooie tussen hoor :)
 
Leuk initiatief! De laatste game die ik op m'n Genesis heb uitgespeeld was Phantasy Star 2. Jaren geleden ;)
 
Misschien ga ik meedoen, ik zag wat fighters titels er tusse . Leuk man. En emulation mag gewoon, zonder save states


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top