loempiavreter
Arcade Local
- Joined
- Oct 2, 2005
- Messages
- 73
- Reaction score
- 0
Aan de hand van die foto waar rklok een arcade cab ophaalt van storage in zijn work in progress topic. Ben ik toch benieuwd wat dat zo'n beetje zou kosten en dan vooral uit plaatsen als United Kingdom, Hong Kong of Japan te laten verschepen?
En al heb ik een supergun, ik kan er geen lightgun games op spelen en ik word toch echt een beetje ziek van het wachten op een Virtua Cop 3 poort, en ik zie dat de prijzen daarvan best meevallen voor een SD cabinet (HOTD4 daarintegen blijven te prijzig :s), alleen komt ie wel ff uit HK.
En al heb ik een supergun, ik kan er geen lightgun games op spelen en ik word toch echt een beetje ziek van het wachten op een Virtua Cop 3 poort, en ik zie dat de prijzen daarvan best meevallen voor een SD cabinet (HOTD4 daarintegen blijven te prijzig :s), alleen komt ie wel ff uit HK.