What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

C64 emulator op cabinet?

Struis

Credit Feeder
Joined
Oct 25, 2008
Messages
46
Reaction score
0
Location
Warffum, noord Groningen
Hallo allen,

Heeft iemand hier eigenlijk al een keer een MAME omgeving gebouwd die ook in staat is om C64 games te kunnen draaien? Zonder door allerlei schermen te moeten voor het attachen van disks of tapes natuurlijk... Ik ben bezig zoiets voor elkaar te bouwen voor mijn huidige woody, maar het is natuurlijk zonde om meerdere keren het wiel uit te vinden...

Groeten, Struis...
 
Ik ben met een afgemeten complete emulator setup bezig, zal ff kijken en laten weten wat het allemaal ondersteund. In ieder geval zeer compleet en supervette frontend ;)
 
Psykick":2gnx9n3s said:
Ik ben met een afgemeten complete emulator setup bezig, zal ff kijken en laten weten wat het allemaal ondersteund. In ieder geval zeer compleet en supervette frontend ;)

Het klinkt sowieso erg goed moet ik zeggen!! Doe je het via een PC met een Ultimarc / IPac oid?
 
Back
Top