What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bomberman Live

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
Ik heb voor Sint Nikolaas 2100 MS Points gekregen. Op aandringen van mijn vriendin Bomberman Live gekocht. Want dat heeft ze ooit wel eens gespeeld en dat was tof. Gehoorzaam als ik ben, Bomberman Live aangeschaft.

OMFG! Wat een heftig (simpel) verslavend spel zeg! Ik schaam me diep. Echt heel diep. Ik had voor vandaag nog nooit een Bomberman gespeeld :|

Ik raad iedereen aan deze titel aan te schaffen voor 800 MS Points!
 
Ja bomberman is echt een favoriet van me sinds de arcade tijd, snes bracht het goed tot leven. Mooi dat je het op xbox live hebt kunnen vinden.
 
Echt verslavend. Al zijn anderen op Live echt 100000x zo goed :) Maar goed. Die spelen het waarschijnlijk ook wel langer :)
 
Back
Top