What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Boek? eh.. zo'n ding met bladzijden...

Drifter

Combo Keeper
Reaction score
0
Guys,

Bestaan er ook boeken over de CandyCabs? Met daarin tekst en uitleg? Neeeeeed inpuuuuuuuut..... :D

Hier staan iig wat manuals te dl, probleem is een beetje: vaak in het Japans. Al heeft een tekeningetje uit zo'n manual me vaak gered.

http://www.hard--candy.com/

Verder iets van voedingen weten is handig, het gebruik van een multimeter, de werking vd jamma loom begrijpen.
Dan ben je een heel eind op weg.
Monitor is een ding apart, voor mij iig wel.

ElPancho":wlkfaipu said:
...Hier staan iig wat manuals te dl, probleem is een beetje: vaak in het Japans. Al heeft een tekeningetje uit zo'n manual me vaak gered....

Ook een link naar een Japanse vertaalsite? :lol: Thanks.. Daar kan ik inderdaad wel wat mee!

Bestaat er uberhaupt wel een AtomisWave SD cab. manual in engels of andere talen? De Sammy Site is zo onoverzichtelijk en Google zo terughoudend... :x

Back