What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Blazblue flyer

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Ik weet niet of ik er hier iemand blij mee kan maken, maar bij mijn laatste bestelling van Fujita hebben ze me een flyer van Blablue voor de taitoX2 meegestuurd. Wie interesse heeft mag het zeggen, ik denk 30 bij 20 cm.

hoef er trouwens niks voor te hebben, verzendkosten zal 2 postzegels zijn. Ik kan er niks mee, misschien een ander wel

DSC03115.jpg
 
wat heb je te bieden? Hoef er niet per se iets voor te hebben maar mocht je iets leuks hebben (mm voor MVS, moves-sticker etc) hoor ik het graag. Zo niet stuur ik hem op zodra ik je adresgegevens heb.
 
Damn wat wil ik deze graag hebben. Het is zo ongeveer de enige game waar ik echt naar uitkijk. Wat voor systemen heb je allemaal. Voor Neo Geo heb ik niet zoveel. Ik wil je best Super Sidekicks geven voor die flyer. (als ik niet al te laat ben......) of een ps2 game ofzo.
 
Jammer voor zowel jou als voor mij D, maar heb hem al naar Ziek gestuurd. Mischien kun je hem overhalen tot een deal, wie weet.
 
wow ik wou het niet zeggen omdat ik allang blij was met het kadeutje, maar bij het vesturen zit er een vouw in. Het karton heeft de plastic en flyer genekt.

Heb hem nu onder gewicht om het recht te trekken.

Anyways ik ga dit echt niet traden, anders scan ik hem gewoon ff in en krijg jij het originele gestuurd d want ik gun het je wel nu dat ik hoor dat je het zo vet vind. Temminste als rudi dit ook cool vind, mischien kan je hem een neo flyer geven ofzow voor de goede daden ;)

Stuur me je gegevens maar D.
 
Cool, net de flyer binnen gekregen.
Die ga ik zeker inlijsten. is precies A4, dus daar moet wel een mooie zwarte lijst voor te vinden zijn!
Thanks Ziek, je hebt hem redelijk kunnen rechttrekken. Althans 't ziet er redelijk uit!
ruderudie, Super Sidekicks MVS komt eraan, die zal ik morgen versturen.
 
hahahah en ik dacht dat de sidekicks al onderweg was :P

Ja je ziet het nog wel, heb me best gedaan met het inpakken, het kartonnetje was bij mij te smal. Anyways volgens mij zul je er nix van zien als ie ingelijst is.

de scan is ook aardig gelukt :) nog veel plezier ermee.
 
ss is onderweg, TNT pakketnummer: 3SPA5490069.
Bijgeleverd zijn gerpinte instruction card en geprinte arcade flyer. (handig voor bij evt. verkoop!)
 
Hey D, gisterenavond SS ontvangen in goede staat, relaxt dat je er zelfs een pakketpost van hebt gemaakt. Veel dank voor deze ruil, mocht in de toekomst nog wat flyers kunnen bemachtigen zal ik het je zeker laten weten
 
ruderudie":dr6awsgj said:
Hey D, gisterenavond SS ontvangen in goede staat, relaxt dat je er zelfs een pakketpost van hebt gemaakt. Veel dank voor deze ruil, mocht in de toekomst nog wat flyers kunnen bemachtigen zal ik het je zeker laten weten
Geen probleem. Deze flyer heeft nu ook nog een leuke historie. Mocht je nog wat leuks ontvangen dan heb ik altijd wel wat te ruil of ik koop 'm over.
 
Back
Top