ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Niks dan respect, ik weet wat er allemaal bij komt kijken voor extra werk en kosten. Misschien dat het risico en het werk van het importeren van een container vol cabs in de toekomst kan worden gespreid door dit met een aantal mensen samen te doen. Ik zou een dergelijk project zelf wel zien zitten, maar dan hebben we het wel over volgend jaar rond deze periode (eerder geen mogelijkheid voor mij). Maar dat is in ieder geval wel iets om die drempel van het importeren van een container vol op eigen kosten over te komen.
Tot die tijd vind ik het persoonlijk al uniek dat er peiodiek cabs naar Nederland komen, dus keep up the good work!
Tot die tijd vind ik het persoonlijk al uniek dat er peiodiek cabs naar Nederland komen, dus keep up the good work!