Ik denk dat je niet al te panisch moet zijn voor statische electriciteit...als je bang voor bent moet je je denk ik gewoon eerst ontladen voordat je een PCB aanraakt, metalen onderdelen van je cab aanraken. Ik heb al redelijk lang arcade PCB's en nog nooit gehad dat er eentje het leven liet door statische electriciteit...hetzelfde geldt voor alle cartridges die ik heb voor verschillende consolesystemen, dat zijn ook PCB's maar dan in een plastic casing.
Helemaal mee eens, volgens mij is een doos i.c.m. bubblewrap (blauw of rose) voldoende.
Cageman":2swj4g3x said:Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.
Helemaal mee eens, volgens mij is een doos i.c.m. bubblewrap (blauw of rose) voldoende.