What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aluminium NES

Het is wel met liefde gemaakt, dat kun je zien. Smaken verschillen, dat wel. Ben er ook niet weg van.
 
mooie producten van AI. Vind die AI nes wat aan de dure kant.
Ik heb dus zelf dat houten monster van AI. Ik kan niet anders zeggen dat het echt vakwerk is.
Ook de meest smerige afgetrapte MVS carts starten gelijk op. Je moet alleen wel echt Van hout houden :)
Die Christoph wordt momenteel wel ten onrechte geslacht op Neo-geo.com.
Altijd makkelijk om een iemand af te branden.Ook dat schelden en al die racistische opmerkingen daar..
 
Op Neo-Geo.com zitten vooral mensen die niet weten hoe je normaal communiceert...echt treurig.
Van die houten Saturn zie ik eigenlijk de humor wel van in...wordt grappiger naarmate je hem vaker bekijkt. Ik moet wel zeggen dat ik hout haat...ik kan niet met hout overweg en hout niet met mij.
 
cthulhu":1pbyetml said:
Op Neo-Geo.com ..ik kan niet met hout overweg en hout niet met mij.

Die Saturn had mooi kunnen zijn als ie multiplex had gebruikt (ipv MDF??) en uiteindelijk glad had afgewerkt. Ik heb wel eens arcadesticks gezien die ermee waren opgebouwd en die waren gruwelijk mooi.
Het lijkt wel een soort test om te kijken wat z'n CNC machine allemaal kan doen.
Hier een voorbeeld van verantwoord multiplex gebruiken.

37573=7684-multiplex%20schaal%2015.jpg
 
d":1xc7gepg said:
ruderudie":1xc7gepg said:
die houten cmvs
Ik wou dat ik een interieur had waar die goed in zou passen. Gruwelijk mooi ding. Iemand moet een houten Sega Saturn maken en dan bedoel ik niet dit gedrocht:
saturn01_1316183706-000.jpg
http://www.ign.com/articles/2011/09/17/ ... ega-saturn

Zo heel slecht vind ik die niet eens hoor, heeft potentie maar kon wel wat beter ja. Ook het logo wat geeneens het Saturn logo is, beetje jammer... :)
 
Het logo is van het automerk Saturn:

saturn_emblem.jpg
 
Back
Top