What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

Gefeliciteerd met je (eerste) cab. En wat voor eentje, ziet er fantastisch uit. Ik dacht trouwens dat je al lang een cab had. Niet dus. Wel grappig, dat ondanks de enorme toevloed aan candy cabs in Nederland de afgelopen paar jaar, er toch nog trouwe nozomi leden zijn/waren zonder cab. Maar dat zal met bijvoorbeeld deze geweldige actie van Hasan en Pascal en de Blast actie van Ronnie binnenkort wel verleden tijd zijn. Wat de Aero betreft: ik denk dat het wat kleinere beeldscherm, ten opzichte van bijvoorbeeld een Astro, ideaal is voor de door jou zo geliefde NeoGeo arcade games.

Veel plezier er mee. :D
 
Hey Rats,

Ik begrijp dat het je eerste echte cab is,
maar een brancard en een brandbusser ernaast
is niet geheel noodzakelijk, hoor :lol: :lol: :lol:
 
Hahaha,die brancard is zo'n uitlaat wagentje voor monteurs.Daar heb ik hem opgelegd om naar binnen te rijden.Die brandblusser kan ik beter naast mijn 6 slot negeocab zetten.Ik had dus inderdaad al een cab maar zoals Beatmaster-P al zei,heb ik nu eindelijk een echte.
Zonder candycab hoor je er gewoon niet meer bij 8)
Nu nog even wat neogeo games proberen weg te ruilen tegen wat jamma boards.Ben idd erg dol op neogeo maar de 2d games uit de 80's en vroege 90's staan ook hoog in aanzien bij mij.Ben in het algemeen wel dol op retrogaming.Heb wel een aantal andere cabs gehad zoals,ladybug,the simpsons,gauntlet enz. maar allemaal verkocht.Neo cab gehouden en nu dan eindelijk een candy.
Mijn neogeo games zien er wel een stuk strakker uit dan op mijn neocab,deze:
DSC00450.jpg
 
pooyan":2u5o0nkv said:
Wel grappig, dat ondanks de enorme toevloed aan candy cabs in Nederland de afgelopen paar jaar, er toch nog trouwe nozomi leden zijn/waren zonder cab.

*steekt hand op* :cry: Maar eindelijk een jaar of 2 later dan gepland vorige maand het koopcontract getekend, dus 1 augustus fatsoenlijk plaats voor een cab in het nieuwe huis. Zal g**#$*#@ eens tijd worden ook!
 
Weet iemand waar ik zo'n stukje gereedschap kan krijgen voor die fijne speciale schroefjes die overal in de aerocity zitten.Ik moet het tl balkje in de marquee effe vervangen,heb er wel een maar kan er niet bij komen omdat ik het juiste gereedschap mis.
 
Ratson":2y65bny8 said:
Weet iemand waar ik zo'n stukje gereedschap kan krijgen voor die fijne speciale schroefjes die overal in de aerocity zitten.Ik moet het tl balkje in de marquee effe vervangen,heb er wel een maar kan er niet bij komen omdat ik het juiste gereedschap mis.

Bij de praxis. Hoe het precies heet weet ik niet, maar er liggen setjes in de buurt van de inbus sleutel setjes. Let er goed op dat je de goede 'stervormige' sleutelset neemt, met een 'gaatje' in het midden van de ster.

Ik weet dat ik het een beetje knullig omschrijf, maar ik weet zeker dat de PRaxis ze heeft.
 
pooyan":1htz7o54 said:
Ratson":1htz7o54 said:
Weet iemand waar ik zo'n stukje gereedschap kan krijgen voor die fijne speciale schroefjes die overal in de aerocity zitten.Ik moet het tl balkje in de marquee effe vervangen,heb er wel een maar kan er niet bij komen omdat ik het juiste gereedschap mis.

Bij de praxis. Hoe het precies heet weet ik niet, maar er liggen setjes in de buurt van de inbus sleutel setjes. Let er goed op dat je de goede 'stervormige' sleutelset neemt, met een 'gaatje' in het midden van de ster.

Ik weet dat ik het een beetje knullig omschrijf, maar ik weet zeker dat de PRaxis ze heeft.

Samenvattend: Torx T20 😉
 
No worries,

Er zijn nog Aero's idd, momenteel hebben we het grootste deel van een verhuizing achter de rug met Jamma the Hutt, dus nu zijn we weer volop bezig met de projecten.

mocht je toch eerste pick willen mbt de cabs die we nog voorradig hebben dan
kun je evt een aanbetaling doen, heeft altijd goed gewerkt (check deze thread maar).

PM maar als je hier oren naar hebt stuut,
 
Back
Top