What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aanschaf Arcade kast

hohohoho lees ik dit goed ? ; wordt hier nou een Candyliefhebber in de dop, gestuurd in de richting van een Woody???, waar gaat het heen met Nozomi Japanese Arcade and gaming ;)
Ik zeg Sega Astro instapmodel, 395 euries!
 
rklok":1uv7bx9t said:
hohohoho lees ik dit goed ? ; wordt hier nou een Candyliefhebber in de dop, gestuurd in de richting van een Woody???, waar gaat het heen met Nozomi Japanese Arcade and gaming ;)
Ik zeg Sega Astro instapmodel, 395 euries!

Volgens mij moet je de vraag en de posts eens goed lezen Ronnie. Zoiets zou natuurlijk nooit gebeuren, maar er zijn genoeg liefhebbers van een specifiek model Woody zoals de MK varianten of Nintendo cabs bijvoorbeeld.
 
ik had het wel gelezen... ik stuur liever naar een Candy, imo precies wat hij zoekt :) , maar ja ik verkoop dan ook Candies
 
rklok":1b5fipc3 said:
ik had het wel gelezen... ik stuur liever naar een Candy, imo precies wat hij zoekt :) , maar ja ik verkoop dan ook Candies

Ik heb van mijn ouders geleerd geen snoep aan te nemen van vreemden ;)
 
lekkehdoehenwaddagijleukvind zeggen ze hier in het oosten.

mame op je pc met een arcadestick kan ook.
DUS DAAROM....Koop iets moois, iets wat bij jou past, maar kijk ff goed wat er allemaal te krijgen is voordat je baalt van een duf ding zonder enig uitstraling. Het moet wel shinen.
Ik heb 3 verschillende gehad, maar bij alle 3 als ik mijn gamehok in liep was ik helemaal happy met de cab die er stond. uit of aan. BAM daar staat iets gaafs.
 
Back
Top