Da Dude
Nozomi Elite
Heren,
Ik heb uit America een 4TB grote Hyperspin set waar ik niks mee doe.
Het zijn 2 Externe WD HD's van 2 Tb elk.
1 nadeel, de voeding is met USA stekker.
Geen tijd, geen zin, om hier iets mee te doen.
Alles is onveranderd sinds ik de set gekocht heb.
Je krijgt dan 2x WD HD incl. kabels.
Deze set is verkocht. Kan een slotje op
Ik heb uit America een 4TB grote Hyperspin set waar ik niks mee doe.
Het zijn 2 Externe WD HD's van 2 Tb elk.
1 nadeel, de voeding is met USA stekker.
Geen tijd, geen zin, om hier iets mee te doen.
Alles is onveranderd sinds ik de set gekocht heb.
Je krijgt dan 2x WD HD incl. kabels.
Deze set is verkocht. Kan een slotje op