What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

26 nov. SF 2 HD

Blackdragon":c2ocw4oy said:
Ik zal je vanavond ook even toevoegen R2-2D, ben bijna elke dag wel even online.
Voeg mij dan ook even toe Blackdragon :)
Ben bijna elke dag online.(Retro almighty)
 
Waren leuke matches Roy en volgens mij was de uitslag 23-17 voor jou wat dus inhoud dat ik een re-match wil :lol:
E-Honda blijft m'n fav. hoewel Dhalsim ook erg leuk is om mee te spelen.
 
Waren idd spannende matches. 23-17 ?
Dat betekent 40 matches... :shock:
Wist niet dat het er zoveel waren , de tijd gaat ook zo snel als je aan het spelen bent.
Maar een re-match ? Kom maar op !
 
heuj kom maar op gamertag = nindoNESIA

tegen dezelfde drakenslag mensen is niet de hele tijd leuk :p
 
nindo":2ooo89t6 said:
heuj kom maar op gamertag = nindoNESIA

tegen dezelfde drakenslag mensen is niet de hele tijd leuk :p
Helemaal gelijk is en zal je meteen even toevoegen.
Blijft altijd leuk die fireball spammers hehe :P
 
Gisteren had ik wel zo ongelovelijk veel lag en van die domme online fouten dat ik even dacht dit doe ik nooit meer online. Vanmiddag ging het weer wat beter, maar vind toch dat er vaak lag voorkomt. Iets wat de eerste twee dagen wel beter leek toen de game uit was.
 
Gisteren ook wat last van en om precies te zijn 2 keer van de 30 gespeelde matches.Wel jammer dat na een uurtje spelen soms het geluid wegvalt en moet dan weer even opnieuw online gaan.
Het meest irritante zijn die gore quiters die je flink op hun flikker geeft en dan de stekker eruit trekken.Speel het spel dan niet als je niet tegen je verlies kan of ga oefenen.
 
Moet er nog van bijkomen haha :lol:
Dacht dat ik een beetje goed was maar moet nog flink oefenen.
Maar zo leer je nog eens wat 😉
 
Back
Top