What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Tek-9

    [TK] Pioneer PDP-V402E 40" 480p Plasma 4:3

    Nog beschikbaar? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  2. Tek-9

    Gezocht: Blast City speakers

    Ik heb ook interesse mits in nieuwstaat Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  3. Tek-9

    Repair Log

    Mooi dat een bordje op deze manier niet word afgeschreven. Top werk! Keep posting!
  4. Tek-9

    Nozomi is vernieuwd!

    Ziet er beter uit dit nieuwe theme. Chapeau voor de man(nen) die dit hebben weten te realiseren! :) Chatfunctie ziet er ook goed uit, ga zo door!!
  5. Tek-9

    Muchi Muchi Pork & Pink Sweets [JP X360] + meer Cave!

    Goed nieuws!! Vol verwachting klopt ons hart :lol: Muchi Muchi Pork & Pink Sweets Double Pack Confirmed As Region Free http://kotaku.com/5707906/big-ladies-an ... egion-free
  6. Tek-9

    Side art voor Blast City..?

    Ze hebben ook veel marquees voor de blast city! check it 😉 http://mcs-arcade.com/sideart.html
  7. Tek-9

    "Having a Blast"

    Damn! Je hebt gewoon een heel elftal daar staan, potje 11-11 ;)
  8. Tek-9

    console (RGB scart) > Jamma adapter

    Goede tip Pooyan, Ga er ook 1 bestellen 8)
  9. Tek-9

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    Dit misschien wat? Op voorraad maar wel 650 euro. http://www.multigame-amusement.com/epages/62495953.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62495953/Products/photo009
  10. Tek-9

    "Having a Blast"

    + barkruk? ;)
  11. Tek-9

    Beeldscherm op zwart Taito EgretII

    Guys, Vandaag nog eens rustig gezeten voor "het" probleem. Blijkt dat het neckboard niet helemaal stevig vast zat.. Moet door vervoer zijn gekomen dus ja... Monitor doet het gelukkig weer! :D Weet iemand hoe je een monitor optimaal kan afstellen of welke stappen je het beste kan doorlopen...
  12. Tek-9

    Beeldscherm op zwart Taito EgretII

    Zojuist mijn DC en PC aangesloten via de JPAC op beide geen beeld. Zodra ik de PC aansluit hoor ik hem 1a2 keer tikken en dan weer niks. Zo goed als alle kabels van chassis en monitor negelopen en de control board. Alles zit wel vast. Als de voeding defect zou zijn zou de monitor toch ook niet...
  13. Tek-9

    Beeldscherm op zwart Taito EgretII

    Klopt is van de zending van Erik. Kan het eventueel zijn dat het esprade bord compatabilitie issues heeft met het Wei-Ya chassis? Las op shmups dat dat nog wel eens voorkomt bij Wei-Ya. Ik heb op dit moment geen ander pcb liggen wat ik kan testen.. Ik heb nog wel een JPAC liggen voor mijn DC...
  14. Tek-9

    Beeldscherm op zwart Taito EgretII

    Ik heb een beeldscherm probleem met mijn Taito EgretII. Beeld blijft op zwart als ik een jamma pcb aansluit. Echter gaat hij wel aan alleen krijg ik geen beeld, beeld blijft zwart.. Monitor hoor ik wel aan gaan. Chassis is een tri-sync Wei-Ya met een Samsung monitor. Iemand een idee hoe of wat...
  15. Tek-9

    Feedback

    +1 voor almighty, snelle eerlijke deal.
  16. Tek-9

    MF 1.5 xbox 360

    Is goed, maak morgen 57,- naar je over. Ben benieuwd hoe hij gamed op de 360 :P
  17. Tek-9

    MF 1.5 xbox 360

    Wat dient MF1.5 te kosten? :roll:
  18. Tek-9

    "Having a Blast"

    You blast me away! :P Te gek man!
  19. Tek-9

    Death Smiles Xbox 360 - Nu ook in Nederland uit!

    DeathSmiles getting US release http://www.aksysgames.com/2010/01/18/deathsmiles-on-everyone-lolis-smile-back/ Stiekem hopen op een PAL release? :roll:
Back
Top