What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. X

    Wat is je op 1 na meest favoriete arcade game?

    Ik heb in the hunt ook voor de saturn, maar die heeft echt enorm last van slowdown. Speel hem ook met mijn zoon. Maar voor kerstavond heb ik dus een mooie blast city met de pandora's box als verassing. En hij mag in de huiskamer staan.
  2. X

    Wat is je op 1 na meest favoriete arcade game?

    In the hunt of the punisher. Beide zeer goed, heb ze op de Pandora's box 4. Vind sommige spellen toch echt wel heel erg duur. (Ik Koop ook nog steeds originele spellen, vooral neo geo).
  3. X

    Feedback

    +1 voor sp33dfr34k voor samurai showdown 2 En voor top hunter.
  4. X

    Japanse MVS games - Prijsverlaging

    Ik heb wel interesse in top hunter en samurai spirits 2.
  5. X

    Feedback

    Beetje laat maar +1 voor sparky.
  6. X

    Feedback

    +1 PascalP
  7. X

    Feedback

    +1 voor Psykick voor asterix. Een blije grote jongen en een blije kleine jongen.
  8. X

    Feedback

    +1 voor sparky. Weer 3 stuks in de mvs familie, weer genoeg te doen van het weekend.
  9. X

    Slechte internet aankoop.

    Gebeuren dus wel extremere dingen hoor ik al. Vorige week shock troopers van R2-D2 was perfect verpakt.
  10. X

    Slechte internet aankoop.

    Helemaal super sparky. Dat wordt vrijdag of zaterdag een metalslug marathon. En wat het bedrijf betreft heb ik even tot tien geteld, en een voorstel gedaan. Anders werd het alleen maar vervelender.
  11. X

    Slechte internet aankoop.

    Weer wat geleerd vandaag :D
  12. X

    Slechte internet aankoop.

    Met wat heen en weer ge mail zijn we gelukkig tot een gentleman's agreemend gekomen. Hij gaat uit privé collectie wat regelen om te compenseren, en ik ga proberen het geld bij PostNL vandaan te krijgen. Mocht dit niet lukken dan doen we 50/50. Daar kan ik nog wel mee leven. Ik hou jullie op de...
  13. X

    Slechte internet aankoop.

    Ik zal voortaan, wat jullie ook aangeven goed overal foto's van maken. En dus ook alles goed in plastic doen, misschien de doos ook wat overhaast Terug gestuurd. Stom van mij kant ook, maar waar ik ook een beetje boos Over was, was dat ie zelf het verkeerde had opgestuurd en ik het retour...
  14. X

    Slechte internet aankoop.

    Ben zelf gelukkig erg rustig, dacht zet het hier op het forum dan hoeven jullie in ieder geval geen leergeld Te betalen. Wel jammer, had graag ook spinmaster gehad. Een leuk spel om met mijn zoon te spelen.
  15. X

    Gezocht: leuke mvs en pcb titels.

    Pm gestuurd sparky, hoor het wel als je het hebt.
  16. X

    Slechte internet aankoop.

    Ik heb op zondag 15 november bij de webshop van @t games arcade 3 mvs titels bestelt plus een pinball pcb spel. Eerst was er het probleem bij PostNL sortering was niet goed gegaan, oké dat kan. Ik kreeg zaterdag het pakketje dus eindelijk binnen. Ik natuurlijk blij. De pcb zat gewoon in kranten...
  17. X

    R2's Gameroom

    Ik weet nu waar me shock troopers vandaan komt, echt een mega vette gameroom :D
  18. X

    Gbs 8200 cga to vga converter hulp gezocht.

    De boel draait weer, rustig kleur bij kleur en toen had ik beeld. Shock troopers tijd :D
  19. X

    Gbs 8200 cga to vga converter hulp gezocht.

    Zeker weten rOoD, wij zijn gelukkig ook nog van de macgyver generatie, ben zelf ook al wat wezen knutselen met oude gameboys. Heb dooie Pixels weer tot leven gewekt. Blijft leuk, wou dat ik al 10 jaar terug zo'n Kast gekocht had. Maar beter laat dan nooit :D
  20. X

    Gezocht: leuke mvs en pcb titels.

    Bedankt machello, ik was dan dus niet de enigste die het zich afvroeg 😉
Back
Top