What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Jinxz

    Parultjes op marruktplaatz

    Tja het is een typisch gevalletje "lippenstift op een varken". Mooi artwork, slecht geplaatst op een raar gevormde kast. Jeuzes!! Een originele X15 ;) Maar hij heeft wel de moeite genomen om het glas dicht te kitten zodat er geen waterschade aan het scherm kan ontstaan :shock:
  2. Jinxz

    Nieuwe oldschool games

    Oldschool Cabal stijl spel. Ook ooit verschenen op de SNES, nu op de PS4: zYssaeTxpv8
  3. Jinxz

    Arcade PCB opslag - alternative way

    leuk idee en wellicht handig. Nog handiger zou het zijn als ie z'n vrouw toestemming vraagt om aub uit de meterkast te mogen verhuizen naar een groter hok ;)
  4. Jinxz

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ik probeer te onthouden dat ik een doos meeneem voor je.
  5. Jinxz

    Kan iemand een Nintendo Tabletop fotograferen?

    haha ik heb er eentje en ooit compleet opgemeten voor een eigen projectje. Tevens heb ik toen precies gedaan wat jij van plan bent door de zijkant te fotograveren en 1:1 over te nemen op de PC. Ik had zelfs stickers met m'n plotter gesneden na de zijkant te hebben opgeschaald en op hout geplakt...
  6. Jinxz

    Gefeliciteerd Asure!

    Congratz!!
  7. Jinxz

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    ik click 'm aan en hij vraagt alweer 30.000 euro. Ik geef 'm geen ongelijk dat ie het vraagt maar ben benieuwd of ie het snel kwijt raakt voor die prijs.
  8. Jinxz

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ik ben erbij. Eten is een no-brainer ;) Entree + food!
  9. Jinxz

    From the pinacle to the Pit

    First time I'm seeing this and you've got my full respect :) From someone who's built 400+ joysticks from scratch, nice job man!
  10. Jinxz

    Vragen over mijn sega astro city

    Ja een :text-bravo: voor de hulp goes a long way 😉
  11. Jinxz

    Parultjes op marruktplaatz

    Kan iedereen wel is gebeuren ;)
  12. Jinxz

    [WTB] power supply voor de Sega Saturn

    Kan je er helaas niet mee helpen. Ik zou als ik jou was het wel in het correcte gedeelte van het forum zetten ;)
  13. Jinxz

    Parultjes op marruktplaatz

    Klopt. Ik heb zelf ook dyslexie en vat het erg persoonlijk op als andere "lotgenoten" het misbruiken voor lui typgedrag.
  14. Jinxz

    Het is weer zover helaas! 11 september verhuizen!

    Damn ik zag de titel en de eerste seconde kreeg ik een halve hartaanval "Het is weer zover helaas! ...verhuizen!" Totdat ik zie dat het september in 2016 was en niet geplanned staat voor sept 2017... :)
  15. Jinxz

    Parultjes op marruktplaatz

    Poeh iets met een gebrek aan genetische diversiteit... wat een gedrochten van advertenties.
  16. Jinxz

    TK: xbox one verkocht

    haha inderdaad :whistle:
  17. Jinxz

    TK: xbox one verkocht

    Sinds de pricedrop staat er nu geen prijs meer. Welke 3 games zitten erbij? Ik zie Farcry. Killer instinct toevallig?
  18. Jinxz

    Parultjes op marruktplaatz

    Haha ik heb een parultje gevonden op Yahoo auctions in Japan :) Een heel subtiel en zorgvuldig gebouwd control panel voor Space Harrier : http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b150658627 Had van Sega's makelij kunnen zijn.
  19. Jinxz

    Eindelijk m'n eigen hok!

    En nu is het wel definitief :) Ik heb de nieuwe ruimte betrokken en doe morgen m'n laatste lading. Toch weer 9 ritten met een bakwagen en achteraf maar goed dat ik die kleine ruimte niet heb gekozen. M'n nieuwe "hok" is behoorlijk groot en daardoor geschikt om in te groeien... 700m2 aan groei ;)...
  20. Jinxz

    Daytona USA 3

    OMFG.... wat the fuck heeft SEGA gedaan met de game.... Ik kreeg een halve hartverlamming toen ik het dashboard zag. Het heeft een Up/Down shifter en niet de originele 4-way shifter. Ik kan letterlijk het spel niet meer spelen en ieder ander die "competitive" wil spelen hebben ze in de kou laten...
Back
Top