What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Asure

    Retro Planet Event "The Newcomers" 29 april 2017

    Damn, ik had ook graag een potje Wolf gespeeld maar ja, geen tijd :( Zijn broer staat in Frankrijk te koop btw.. https://www.leboncoin.fr/consoles_jeux_ ... tm?ca=15_s
  2. Asure

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hij stuurt dezelfde wankerfoto's als je hem om een lijst vraagt, dus dat schiet niet op zo. En natuurlijk, "één is inmiddels verkocht." (WELKE DAN GVD..)
  3. Asure

    Egret 2 - SOLD

    Lijkt me de standard AW/E3 Wei-ya/Samsung combo. Makes sense dat die ook in een E2 behuizing te monteren is inclusief bezel van de AW/E3. Vrij normaal ook dat een operator dit ook doen, als de originele monitor stuk ging, vervangen met de volgende van Taito. Zo heb ik ook van Sega een MS9 in...
  4. Asure

    Egret 2 - SOLD

    Gokje, Rodotron 666A met een 29E31S semi flat Shanghai Novell 73SX701Y22 tube of misschien Hitachi, dat kan ook nog, maar is slecht te zien. Er zit wel een heel lichte curve in de tube lijkt het.
  5. Asure

    Egret 2 - SOLD

    Ik denk dat alles wel voorbij komt aan commentaar als je hem te koop gaat zetten. Is het een wei-ya rodotron trisync? Wat voor type tube, any burn, etc.. Feit dat de monitor geen tosh tube/ ms9 is zullen veel over miepen. Tosh tube is niet zo flat volgens mij, en de enige die in de rotate mech past.
  6. Asure

    Psykick wordt weer een jaartje ouder

    Verlate gefeliciteerd kerel!
  7. Asure

    Build - Sega Naomi CRT PROBLEEM

    Zonder foto's kan ik niks/weinig helaas. Ik heb een 29e31 chassis nog liggen wat goed is, dus dat zou een oplossing kunnen zijn. Maar echt post foto's en dan zien we wel verder.
  8. Asure

    [FS] Marquee verlichting (TL + starter) NNC

    Mijn reply was een beetje dwaas, dit is geen LED TL.. Sorry!
  9. Asure

    [FS] Marquee verlichting (TL + starter) NNC

    Handig om te vermelden, deze TL accepteert ook gewoon 100-110V. 99% Van de led TL buisjes in Nederland hebben 220-240AC en slikken geen 100-110AC. Als ik me niet vergis lopen deze van Pascal op 100-240VAC :)
  10. Asure

    Gezocht Neo Geo MVS Shmups

    Ik maak aan de lopende band deals op AO, dus dat valt wel mee. ;) Pulstar en Blazing star zijn zeer gewilde titels ook op MVS. Reken rond de €80-100 voor een MVS Blazing Star Pulstar heb ik lang naar gezocht origineel en uiteindelijk maar zelf gebootlegged.
  11. Asure

    Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 Hommerson Funland Scheveningen

    Valt denk ik weinig aan te horen. 99% van deze kasten is van een exploitant. Niet van de locatie-eigenaar. Op elke kast zat vroeger een groen/witte sticker met details erop geprint in 8-bit matrixprinterfont. Exploitant staat daar ook op. Bijv. JvH of ELAUT of Mertens whatever. Stel het was...
  12. Asure

    Bartop laten maken met hyperspin

    Ik denk niet dat P-nut je een lijst van tig games gaat sturen, dit zijn er teveel om op te noemen. Kijk hier maar eens voor de ondersteunde systemen in RetroPie: https://github.com/retropie/retropie-se ... ed-Systems Protip: Je gaat ze toch niet allemaal spelen, dus maak voor jezelf een lijst...
  13. Asure

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Die meuk moet nog door de douane heen + heffingen, das dan wel weer jammer.
  14. Asure

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ik heb mijn te koop stuff in buy/sell maar.neergezet.
  15. Asure

    Tk: Gunforce Hammering Harry, Snes Copiers, Chassis etc.

    Gunforce irem €115 Hammering Harry irem €150 Sanwa 29e31s vga naomi chassis €125 PM1745 chassis, doet helemaal niks €50 Snes copier: Super Wildcard FFE 32Mbit (Met PAL CIC, werkt op 50/60 bij mij, snes is gemod) €75 Snes copier: GDSF7 128MBit (geen idee if pal/ntsc, ik heb mijn CIC...
  16. Asure

    Kan iemand een Nintendo Tabletop fotograferen?

    Heb r twee. Maar veel te weinig tijd en ze liggen in de kelder ergens onhandig..
  17. Asure

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Te duur, en krom beeld is common bij de 29e31s die daar in zit. Kut chassis om te fixen.
  18. Asure

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Too much kiddy rides naar mijn mening.. Sure de sega spullen zijn mooi en brengen wat op, maar in welke staat zijn ze, hoeveel werk is er aan etc. Vanuit zakelijk perspectief is 7.5k geen goede deal lijkt mij.
  19. Asure

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hier iig de rest: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... e=lr&pos=1 €7500 is het wat mij betreft niet waard maar wie ben ik. P. 's. Van wie zijn die 2x typeX op mp dan?
  20. Asure

    nieuweling

    Masterplay.. Qua woodies wel een rolls royce. De hele tray met pcb houder en voeding die je er zo uit rolt, de monitor die je eenvoudig draait, 25" scherm. Bijna een egret *kuch*. Advies om eens in Zoetermeer te kijken is wel het beste in het hele topic eigenlijk. Alles is uiteindelijk toch...
Back
Top