What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    de collectie

    Ik had de auction ook gezien, ma niet op geboden. De 2 neogeofreak posters zijn wel aardig, ma de rest van het spul niet eerlijk gezegd. Neogeofreak posters zijn uiteraard gevouwen, maar ze zijn wel van snk. KOF posters heb ik nooit wat mee gehad, maar die SS is wel aardig. Heb zelf ook een...
  2. D

    iemand die een megadrive 2 heeft?

    het ligt uiteraard niet aan de tv, de MD2 is clean van binnen, zelf schoongemaakt, ma ik heb al gehoord dat er een aparte soundchip in moet.
  3. D

    iemand die een megadrive 2 heeft?

    Heb laatst een d2 gekocht, ma ik hoor een storing in het geluid, een bromtoon...speel op een CRT. Zou de md2 kaput zijn?
  4. D

    [TK] super famicom/snes, psx/saturn **prijs omlaag

    als je nou ninja gaiden 2 of dmc4 had....
  5. D

    de collectie

    arashi no progear unfolded? heh ;) Heb zelf alweer 4 meesterlijke SNK posters bemachtigd en nog wat andere arcade posters...volgende update komt er alweer aan! :P
  6. D

    Street Fighter IV

    meesterlijk!! laten we hopen op een limited edition :P
  7. D

    de collectie

    update!
  8. D

    360 aankoop questions

    na enkele dure aes aankopen en weer enkele posters is de 360 aankoop wederom uitgesteld hahaha :lol: ben van nature een rpg fan, dus einde van het jaar is het heaven voor 360 owners.
  9. D

    [TK] super famicom/snes, psx/saturn **prijs omlaag

    Alles is in zeer goede staat en compleet. Ik ruil ook graag voor pal 360 games :D - €20: psikyo visual works poster artbook: *SOLD* - €10: gamest graphics vol.1: *SOLD* - €20: hammering harry, actie platformer mario world stijl, zeer kleurrijk. - €20: kirby super deluxe, kirby...
  10. D

    Je top 3 favo games aller tijden NOSTALGIA ENTERS

    Heb sinds jaren weer eens een game ost opgezet en de nostalgie begint! Wat zijn je top 3 favorite games aller tijden en waarom? Ik zal beginnen: 1. Chrono Trigger Meesterwerk van een game...zogenoemde dream team van square zit hier achter. Ik kocht back in the days altijd de NMS (nintendo...
  11. D

    Metroid collage [made by myself]

    zeer cool gedaan! metroid is zeer zeker een van de beste series ooit. Ik zal binnenkort eens mijn poster topic uit breiden met recente aanwinsten. deze zou zeker niet misstaan als je em zou inlijsten.
  12. D

    Ninja Gaiden II

    iedereen gaat voor de $$$ 8)
  13. D

    Ninja Gaiden II

    het ging erom dat ie een claim bij tecmo had ingediend. tja, het gaat tog altijd weer om dat geld!
  14. D

    360 aankoop questions

    ooow, ps3 of 360? maak ik me niet druk over! binnen een paar weken koop ik een 360 en volgende jaar een ps3. problem solved! als iemand hier rpg fan is...infinite undiscovery ziet er meesterlijk uit! eindelijk weer een topper van de mensen at tri-ace!
  15. D

    Resident Evil 5

    ziet er zeer strak uit, maar ik moet zeggen dat ik de setting van deel 4 vele malen beter vond. especially het kasteel, zo vet gemaakt allemaal. RE4 is zeker 1 van mn favo games.
  16. D

    360 aankoop questions

    premium it is then. zal eens rondneuzen bij de mediamarkt voor wat games. lost planet lijkt me ook wel vet ja. thanx voor de info!
  17. D

    360 aankoop questions

    Ben van plan om binnenkort een 360 te halen, maar voor welke versie zal ik gaan? Elite of premium? Wat heb ik aan een grotere HD? En welke games moet ik aanschaffen? Geen sport of racegames. Actie zoals halo3/gears of war etc.?
  18. D

    New astro city en multi pcb; voor alle twijfelaars

    Mensen, het gaat gewoon om de fun toch? Ik speel best vaak games via mame, maar de games die ik echt vet vindt, koop ik. Easy as pie!
Back
Top