What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. flay

    PC/PS3 Racer

    De tijdelijke opstelling van mijn shifter. Hopelijk morgen wat tijd om een beugel te maken :)
  2. flay

    Grappige video's topic

    Daytona USA Advanced: 2''52'73 (TA) hPoZ_T-8YSE Ik vond mijn tijd al behoorlijk scherp :(
  3. flay

    Game ost's op vinyl

    Game ost’s op vinyl... Sommige mensen maken het zichzelf toch graag moeilijk 😉
  4. flay

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Count me in :!:
  5. flay

    NGC EVENT V: VOTE NOW!

    Damn! 3 maanden werk, allemaal voor niets! :D
  6. flay

    NGC EVENT V: VOTE NOW!

    Als de datum past ben ik er sowieso weer bij. Ik zorg wel dat je deze keer in mijn pac-man valstrik trapt Milspex :D
  7. flay

    Gefeliciteerd Rorsach

    Zo weet je wie je een gelukkige verjaardag wenst :D
  8. flay

    Grappige video's topic

    Ik kwam deze week dit filmpje van Outrun tegen op Youtube: r184v4DcIfo
  9. flay

    Authentieke Japanse stijl Katakana stools

    Mooi ! Ideaal als je niet tegen je verlies kan :D
  10. flay

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Ben jij niet gemist van forum? Het enige dat er hier gelezen wordt is een move strip :D
  11. flay

    PC/PS3 Racer

    Tnx! Mijn collectie games is ook al wat uitgebreid. Gran Turismo 5 en 6, Grid showdown en Need For Speed The Run. Gran Turismo 5 was enkel voor de Top Gear test track. Ik ben fan van Top Gear en die track moest ik gewoon kunnen rijden op mijn cab. Waar ik het meest van verrast was was nfs The...
  12. flay

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Mooie cab voor een mooie prijs. Je zet dan in je omschrijving dat lager bieden dan 225 euro geen zin heeft is er altijd een tamme hond die 20 euro biedt :roll:
  13. flay

    Niet langer te koop: Taitotech TT bankje

    Google translate nederlands - engels werkt blijkbaar niet zo goed...
  14. flay

    NGC EVENT V: VOTE NOW!

    Ik heb gekozen voor een toernooi. Zoals Rudie zegt hoeft het geen uren te duren en achteraf is er nog altijd tijd voor Free Play. We kunnen misschien eens op zoek gaan naar de beste fighter onder ons. Mortal Kombat, Killer Instinct, Virtua Fighter, Street Fighter om maar een paar games te noemen.
  15. flay

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Of het emmertje vol 😉
  16. flay

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Op zijn zijkant met wat potgrond en je hebt een mooie bloem area ! :D
  17. flay

    Daytona USA : Self destruction

    Ik heb ooit deze advertentie tegengekomen en dacht dat er een oplossing was voor het Daytona probleem maar blijkbaar is dit niet zo.
  18. flay

    Chap's Initial D Cabinet

    Een hele nette cab :!: Die witte zijkanten en stoel vind ik heel mooi.
  19. flay

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Dan ben ik gemakkelijk te herkennen, ik ben diegene zonder shirt :D
  20. flay

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    We krijgen zelfs 25 euro korting :arrow: http://www.kapaza.be/nl/games-en-consoles-overige/hyperspin-preconfigured-hard-drive-4tb-88538133.htm :D
Back
Top