What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Van harte welkom op het forum Alice, zo te horen ben je een dame vol goede ideeën. Psychick gniffel gniffel :D ik mag je nu al
  2. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr Voor de vliegers onder ons!!! Arjan wanna take a stab at it? :mrgreen:
  3. Marcosan30

    Anunaki Is jarig !

    Van harte Patrick ouwe pik :D
  4. Marcosan30

    Wie is wanneer afgehaakt bij Final Fantasy?

    Ik heb nogal wat final fantasy gespeeld; deel 7,8,9,10 en 10-2. Eigenlijk vind ik deel 7 nog steeds een epische game, die elke rpg-fanaat gespeeld zou moeten hebben. De grand finale tegen Sepiroth (beste villain ever) is echt fantastisch, zowel qua gameplay als muziek :!: Deel 8 en 9 waren wel...
  5. Marcosan30

    Krijg de tandjes!!

    Nu vertrouw ik je niet meer :mrgreen:
  6. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Ghehehe Pas vette shizzle man, ik kom graag een keer langs om een portie te racen. :mrgreen: Het ziet er elk deel ook echt steeds realistischer uit man WTF :!: ik weet wel een cab waar deze niet zou misstaan en het is niet de cab van arjan
  7. Marcosan30

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Van harte welkom op het forum Mart, je bent zeker op je plek want er lopen een aantal guys rond hier die al behoorlijk wat kennis hebben opgedaan met MAME (lees hasan/psykick). Indien je iets zoekt open dan even een topic in buy/sell, je wordt dan sowieso geholpen!! :mrgreen:
  8. Marcosan30

    Club Arcade , Eindhoven

    Ja dat is hasan zijn broer/zus :?:
  9. Marcosan30

    Club Arcade , Eindhoven

    Hasan de geweldige?
  10. Marcosan30

    RKLOK Work in Progress

    Crap ik voel de greed weer toenemen, wat moet deze kosten? Of komt er binnenkort weer een klein nieuwsbriefje :mrgreen:
  11. Marcosan30

    'Showdown' - Nieuwe Sega Arcade racer

    Ziet er wel gaaf uit maar doet me sterk denken aan destruction derby :mrgreen:
  12. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Mooie aankoop Milspex, ben benieuwd welke game je erin gaat draaien :D
  13. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    :D dreamcast pc-style. Had ik nog nooit gezien, maar wie gaat daar 3000 euri voor neerleggen?
  14. Marcosan30

    Gefeliciteerd ABC123!

    Van harte kleine afro :mrgreen:
  15. Marcosan30

    Anunaki's gameroom

    :shock: oeh pretty!!!! Killer instinct was zijn tijd grafisch ver vooruit :D
  16. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Antonius ook via dit medium ontzettend gefeliciteerd :mrgreen:
  17. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Mijn god, wat leven er ook een josties op deze aardkloot
  18. Marcosan30

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Whahahahahaha wat een vet filmpje, vind de muziek ook echt goed gekozen :D
  19. Marcosan30

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    Het is je gegund Ref, dat worden weer futari ontbijtjes :D :mrgreen:
  20. Marcosan30

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Wat weer een super meet vandaag, weer me ballen uit me broek gelachen. :mrgreen: Episch hoogtepunt was de Fist of the North star battle tussen Cthulhu en Sombetzki Omdat Cthulhu nog een tegoed heeft van me hier een foto van zijn Angstgegner (beter bekend als man met paard):
Back
Top