What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    Psykick gefeliciteerd!!!

    Nog van harte goudbruine Turkse knutselkoning :mrgreen:
  2. Marcosan30

    Sombetzki's Verkoop onderwerp!

    Whahahahahaha wat ben je toch ook een kerel :mrgreen: :mrgreen:
  3. Marcosan30

    sold

    Kijk dat je niet kunt winnen met street fighter is 1, maar om dan direct je cab te verkopen is wel heel rigoureus. :D On topic: prachtcab!! Dat dan weer wel
  4. Marcosan30

    gefeliciteerd cthulhu!

    Van harte staartdragende labrat :mrgreen:
  5. Marcosan30

    Gefeliciteerd Cagebeest!!!

    Van harte arjan! Ik ga ervanuit dat jij nu ook officieel bij de oude mannenclub hoort :D
  6. Marcosan30

    Congratulations -S.L-!

    Whahahahahaha, wacht maar dat jouw verjaardag eraan komt Turkse passievrucht. Dan kun je een heel topic censureren :mrgreen: :mrgreen:
  7. Marcosan30

    Gefeliciteerd Beau!

    Van harte dayo, heerlijke Amsterdamse pik van me :mrgreen:
  8. Marcosan30

    Congratulations -S.L-!

    joyeux anniversaire, cave idiot :mrgreen:
  9. Marcosan30

    Sega Le Mans 24 issues...

    Oh Anton wat ben je toch ook een fantastische kerel!!! Gewoon een filmpje posten waarop je live zuigt! :mrgreen:
  10. Marcosan30

    Gefeliciteerd Sjorspion!

    Nog van harte kerel!
  11. Marcosan30

    Gefeliciteerd Asure!

    Ook via deze weg van harte Alex, ouwe pik :D
  12. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Oeh niiiiiccccceeee de ontbrekende schakel in mijn triforce. Lijkt ook prima te werken. Pfffff have to resist :D
  13. Marcosan30

    Mijn ander geldverslindend monster

    Lol wat een vette shit, denk dat je dit topic ook wel pimp my ride kunt noemen. Op een of andere manier verwacht ik elke keer dat xzibit door het scherm komt lopen :mrgreen:
  14. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik zou zweren dat die gast dayo heet, waar kennen we hem ook alweer van :roll:
  15. Marcosan30

    RKLOK Work in Progress

    Lol gefeliciteerd ronnie :mrgreen: Ga je voor de 'best pappa-award' of what?!
  16. Marcosan30

    Gefeliciteerd Lorre001

    We zoeken nog een knuffelamsterdammer :mrgreen:
  17. Marcosan30

    Gefeliciteerd Lorre001

    Ref van harte jongen, hechter dan onze groep wordt het niet. So long gayboys :mrgreen: :mrgreen:
  18. Marcosan30

    JAMMA pcb's

    Lol via Patrick een andere mogelijkheid gevonden :mrgreen:
  19. Marcosan30

    JAMMA pcb's

    Crap te laat, had graag asterix weer gekocht. Spijt van dat ik die pcb ooit heb weg gedaan :(
  20. Marcosan30

    Milspex congrats

    Van harte Milspex :mrgreen:
Back
Top