What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    Gezocht dreamcast games; shenmue 1 en 2

    Hallo arcadevrienden, Nu bekend is dat shenmue 3 er gaat komen, heb ik het shenmuevirus weer vreselijk te pakken. Ik ben dan ook op zoek naar shenmue 1 en 2. Daarnaast zijn alle goede games voor de dreamcast voor mij een optie (sf3 third strike, resident evil nemesis, dynamite cop en vele...
  2. Marcosan30

    Parultjes op marruktplaatz

    Whahahahahaha ze maken die Grunningers ook niet meer als vroeger :mrgreen: Allemachtig wat hopeloos is dit :D :D
  3. Marcosan30

    Jinxz Gefeliciteerd

    Ik zie het verschil niet, het is een tweeling :mrgreen:
  4. Marcosan30

    Jinxz Gefeliciteerd

    Zet die jongen een bril op en hij doet mij aan een bijzonder iemand denken 😉
  5. Marcosan30

    Jinxz Gefeliciteerd

    Van harte Chris, olde swaffelkoning :mrgreen:
  6. Marcosan30

    Muijsch Gefeliciteerd

    Van harte Mark, binnenkort maar weer samen een potje Contra :mrgreen:
  7. Marcosan30

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Van harte welkom op het forum Kaneda :D
  8. Marcosan30

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Ik wou bij deze even laten weten wat ik van vandaag/ gisteren vond: WAT EEN VETTE SHIT Ik was echt veel te lang niet geweest en het was een weerzien met oude bekenden (Beau, nasischijf, Muijs, Ratson en zijn mooie hofdames inclusief een bossie afro wat in een vuilnisbak hoort) en vele nieuwe...
  9. Marcosan30

    Feedback

    +1 voor chapddr, instant betaling voor de arcade stoelen +1 voor asure, thanks voor KI (eindelijk herenigd) :D +1 voor hasan, voor bijna instant betaling namco converter 😉
  10. Marcosan30

    Shenmue III

    Mooie find waiwainl, We zitten inmiddels op 4,6 miljoen met nog 6 dagen te gaan, hoop dat we de 5 miljoen nog gaan halen. Ik had ergens gelezen dat er 10 miljoen nodig was om een echte 'Open' wereld te creëren, nu zal de gameplay waarschijnlijk lineair verlopen. Maakt mij echter geen drol uit...
  11. Marcosan30

    Grand reopening Sale; arcadestoelen, naomi 2 met netdimm

    Is goed chapperd, Ik neem ze beide wel mee (neem je sowieso de blauwe) en kunnen we wel even passen of ze beide breder zijn dan een astro (er staat er vast wel eentje in het Ngc gok ik zo) :mrgreen:
  12. Marcosan30

    Grand reopening Sale; arcadestoelen, naomi 2 met netdimm

    Wat een bijzondere vraag, ik denk net een klein beetje breder :o
  13. Marcosan30

    Grand reopening Sale; arcadestoelen, naomi 2 met netdimm

    Door de aankoop van twee leren chairs zijn mijn oude overbodig geworden. Bij deze dus te koop 1. Twee arcadestoelen (een blauwe en een zwarte) Prijs zwart: 40 euro Prijs blauw: 30 euro (prima op gespeeld, maar officieel incompleet) 2. Naomi 2 moederbord met bijbehorende netdimm (voor de...
  14. Marcosan30

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Last minute sale van mijn kant, alleen tijdelijk geldig. Na het event worden er weer 'normale' prijzen gevraagd: 1. Arcadestoelen (een zwarte en een blauwe) prijs: zwart 40 euro blauw 30 euro (officieel gezien is hij incompleet , er missen twee schoefjes aan de onderkant). GERESERVEERD...
  15. Marcosan30

    Trailblazer is Jarig (35 jaar)

    Van harte Erik en welkom op deze fantastische leeftijd. We zijn nu even oud als je mattie akuma :mrgreen:
  16. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Whahahaha ik heb even gekeken, maar je hebt echt geboden Turkse passievrucht. :mrgreen: Ik neem het tentje vast mee zaterdag!!!!!
  17. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Oeh pretty, mooie aanwinst man. Hopelijk heeft een bijzonder duister persoon binnenkort de cps1 multi af :D
  18. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Waarschuwing: als jullie die NBA jam kopen, ga ik nooit weer naar huis :!:
  19. Marcosan30

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Nog steeds jammer dat ik het eindresultaat nog niet kan aanschouwen...volgende keer beter. Wow net foto's in de mail gehad, wat een vette shit :shock: Boel nieuwe cabs, mooie ruimte voor de hapjes en drank! Je zou dit epische event toch missen 😉
  20. Marcosan30

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Jesus wat duren die dagen tot het event lang :( Kunnen jullie niet wat sneaker-a-peek foto's maken van de nieuwe locatie? :mrgreen:
Back
Top