What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    current line up in de garage

    Zo man je kunt aardig wat kwijt in jouw garage. Ik zou me daar prima kunnen vermaken :D :mrgreen:
  2. Marcosan30

    PCB storage, labels etc...

    Superbedankt Anton, Ik vind dit ideaal, mooi overzichtelijk en goed beschermd. Daarnaast vind ik het stiekem wel leuk om de Japanse naam en gegevens op de doos te hebben. Kan niet wachten tot zaterdag :D
  3. Marcosan30

    ZeMMiK Gefeliciteerd

    hartelijk gefeliciteerd kerel!! :D :mrgreen:
  4. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Lekkah bezig Duitse vriend!!!
  5. Marcosan30

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Van harte welkom op het forum huub. Voor kennis zit je hier goed, maar ook voor gezelligheid :D
  6. Marcosan30

    Gefeliciteerd Sombetzki!

    Van harte Duitse vriend Hij kan het zelf nog niet geloven:
  7. Marcosan30

    Gefeliciteerd Ken!

    Congrats voor de darth vader van het ngc :mrgreen:
  8. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Ik had het al gezien, maar veeeetttttttttteeeeeee aankoop kerel, je hebt je collectie nu aardig compleet dacht ik. :D Kun je me mooi helpen zoeken naar mushihimesama 1.5 matsuri
  9. Marcosan30

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Antonio leuk man dat je er ook bij kunt zijn, ben knetterbenieuwd naar je/jullie vorderingen met mind strikes. Vond de concept art er toen veelbelovend uitzien, maar ben nog geïnteresseerder in de gameplay :D
  10. Marcosan30

    Videogame collector video

    Beste cthulhu, Sommige informatie hebben mensen liever niet spoelt ondertussen zout uit den wonde
  11. Marcosan30

    Videogame collector video

    Omg :shock: die gozer heeft echt unieke items. Ik ben al eeuwen op zoek naar mushihimesama 1.5 matsuri, maar ik had die akai katana versie nog nooit gezien (wat een beauty) :D
  12. Marcosan30

    Grappige video's topic

    Wat een fucking vette shizzle :D
  13. Marcosan30

    Gefeliciteerd Mart!

    Van harte Mart, 83 jaar oud. Nou je ziet er nog uit als een jonge god hoor :D
  14. Marcosan30

    WTB: chassis MS2930

    Super van je has, ik weet dat ref een dedicated 15k blast zelf prefereert. Hij speelt alleen maar cave shizzle
  15. Marcosan30

    Grappige plaatjes topic

    Whahahahahaha :mrgreen: nice one
  16. Marcosan30

    Grappige plaatjes topic

    Waarschuwing voor ratson: 'DAT BEEST KUN JE NIET SMOKEN'
  17. Marcosan30

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Van harte welkom op het forum Punix. Het nozomi gamecenter moet je gewoon een keer gezien hebben, dan heb je het virus wel te pakken :mrgreen: Voor een impressiefilmpje:
  18. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Supergeinig ding om met een paar matties te spelen lijkt mij :D
  19. Marcosan30

    Feedback

    + 1 voor michelze. Ontzettend aardige kerel, die net zo gek is van arcaderacing als ik :mrgreen:
  20. Marcosan30

    Grappige video's topic

    Whahaha :D valt me mee dat er geen gasten agressief worden
Back
Top