What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Klinkt goed
  2. D

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    Nice setups!
  3. D

    Steam

    Je kan tegenwoordig niet meer om steam heen. En btw check www.isthereanydeal.com voor (historische) prijzen van pc games.
  4. D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Ik ben er ook bij!
  5. D

    STNGC (98,7% klaar!)

    Gaaf man!
  6. D

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom op het forum!
  7. D

    Mario Kart 8

    Het is alleen zo raar dat ze de normale 'battle' modes eruit hebben gehaald. Dat vond ik wel het leukste van de vroegere Mario Kart, als je met z'n allen voor de tv zit.
  8. D

    RKLOK Work in Progress

    Damnzz :)
  9. D

    Gefeliciteerd Ronnie

    Gefeliciteerd!!
  10. D

    Skere Chap's zoektocht naar een nieuwe (Jamma?) cabinet

    Gefeliciteerd! Ga je hem zelf ophalen?
  11. D

    Skere Chap's zoektocht naar een nieuwe (Jamma?) cabinet

    En je kan natuurlijk ook op marktplaats kijken, zo had ik de mijne ook gevonden.
  12. D

    PS4

    Iemand heeft heel veel geluk :) Een vriend van mij in Japan moet wachten tot februari... is ie niet blij mee
  13. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Nooo ik ben die dag in winter Efteling...
  14. D

    NGC Event II: Out of Space!

    Enige wat ik nog kan zeggen is HOLY SHIIIIT wat een gave verzameling. Petje af en diepe buiging voor de organisatoren, was echt een geweldige dag.
  15. D

    Nozomi

    Ik vroeg me af, waarom heet dit forum 'nozomi'? :)
  16. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Zo te zien een GTI Club 2 player race cab http://www.marktplaats.nl/a/computers-e ... oelen.html
  17. D

    NGC Event II: Out of Space!

    Het is een eeuwigheid geleden dat ik shmups heb gespeeld, maar ik kom voor de gezelligheid :) Kan ik me nog aanmelden?
  18. D

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Bedankt allemaal!
  19. D

    Mijn New Net City build up and build in topic

    Mooi werk! Jij haalt ook 'alles uit de kast' he ;) Is die SLG3000 het nou waard, want je kan MAME ook scanlines laten genereren, dacht ik?
Back
Top