What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Sphere

    NAC sync issues

    Even iets heel lulligs misschien maar zit de remote board wel stevig aangedrukt in het chassis? Het kan zijn dat het signaal niet goed doorkomt doordat hij naar verloop van tijd wat losser is gaan zitten?
  2. Sphere

    [Gezocht] Wii component kanel

    Nou ja 10/15 euro ex verzend ben je zo kwijt. Ebay was het 5 dollar inclusief verzenden maar dan 20 tot 40 dagen wachten. Vandaar dat ik hier de vraag plaats.
  3. Sphere

    [Gezocht] Wii component kanel

    Voordat ik op ebay ga neuzen was ik benieuwd of iemand nog een component kabel voor de Wii had liggen voor een zacht prijsje. Als je wat hebt liggen laat het dan gerust weten. Groet, Pieter
  4. Sphere

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Nee ze zijn 15khz. :think:
  5. Sphere

    Da Dude is jarig!

    Van harte gefeliciteerd Robin! :D
  6. Sphere

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Misschien een beetje een sidetrack discussie maar heeft iemand al eens aan PC aangesloten aan een B&O middels een VGA to scart kabel? Werkt dat?
  7. Sphere

    [TE KOOP] MVS carts

    Kan ik hier iemand nog mee blij maken? Ik sta open voor biedingen.
  8. Sphere

    Gezocht: Gauntlet legends arcade

    Hey N0VA, er staat er een te koop/te ruil op facebook. Hij is wel in de VS. Check anders de groep "Mid-Atlantic Arcade & Pinball Enthusiasts" even
  9. Sphere

    Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

    Nice, ik heb er zin in! :D
  10. Sphere

    Gefeliciteerd Flay

    Wim, gefeliciteerd en hopelijk heb je een leuke dag gehad :D
  11. Sphere

    Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

    Ik ben er ook bij maar alleen 's avond en eet (helaas) niet mee.
  12. Sphere

    Retro Planet event op 23 april!

    https://www.google.nl/search?q=swiss+mo ... 0Q_AUIBigB Oh nee wacht ik bedoelde deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Swiss-system_tournament Een competitie model waarbij je geen eliminaties hebt.
  13. Sphere

    Waar moet een goede arcade aan voldoen?

    Okay dus samengevat komt het voor jullie hier op neer: Lokatie en personeel: Juiste arcade sfeer; Geluid, niet te hard niet te zacht maar wel arcade style! Juiste duisterheid Juiste personeel, gezellig, ongedwongen en behulpzaam Een minimum aanbod aan eten en drinken Games/Cabinets...
  14. Sphere

    Retro Planet event op 23 april!

    Ja was zeker weer gezellig en inderdaad Patrick, die outrun is echt een baas. @Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?
  15. Sphere

    Empty cab gezocht

    Als je gaat voor een woody dan zou ik zeggen tussen de 25 en 100 euro afhankelijk van de staat en hoe graag je hem wilt. Ik denk ook wel dat je een beetje mazzel moet hebben om iets leuks te vinden maar succes in ieder geval, projecten zijn altijd leuk :D
  16. Sphere

    Mac Donald Arcade Orlando

    Lekker hoor, euroknallertje, milkshake je en ff bashen. Thumbs up! Ik mis eigenlijk alleen nog een mac frites saus fontein, dan had het echt perfect geweest...
  17. Sphere

    Arcade locaties

    Dank je wel d, het probleem is gewoon dat ik het zelf ook te leuk vind :dance: Binnenkort mag ik weer naar Parijs voor de zaak dus dan ga ik weer even langs bij Arcade Street en ik wil ditmaal ook op onderzoek uit naar Le tete dans les nuages en/of Extra Life Cafe. En dat is nu juist het leuke...
  18. Sphere

    Arcade locaties

    Als er nog mensen zijn die nog een paar leuke lokaties weten dan verneem ik dat graag. Mocht je de website een boost willen geven dan mag je altijd een like geven op facebook -> http://www.facebook.com/arcadeuniverse/ Inmiddels staat er 257 lokaties op de kaart maar er kunnen er nog veel meer...
  19. Sphere

    Gefeliciteerd Psykick

    Van harte gefeliciteerd kerel! Maak er een mooie dag van! Je wordt immers maar 1 keer 23 jaar :D
Back
Top