What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Street Fighter IV

    Haha, natuurlijk maak ik een grap :D En als het nou 2D view wordt. Zoals SF1t/m3. Maar met 3D modellen en visuals?
  2. Rano

    Street Fighter IV

    Ik hoop echt dat Street Fighter IV een game als Tekken wordt. Dream cum tru!
  3. Rano

    Gran Tursimo 5 prologue DEMO

    Ik heb hem even gespeeld. Ik ben niet sprakeloos ofzo.
  4. Rano

    Street Fighter IV

    Heb de trailer nog een paar keer gekeken. Opzich lijkt het me stoer als de game zo'n lichte Okami achtige filter krijgt. En dat bij harde stoten en zwarte bloed van de tegenstander afspat. Met vette replay's vanuit verschillende hoeken ofzo.
  5. Rano

    Street Fighter IV

    Die trailer ademt niet echt Street Fighter uit. Maar mijn God, wat is die trailer gruwlijk vet! Ik zou het helemaal niet erg vinden als we een "dark" street fighter krijgen. Hopelijk 2D maar met hoge resolutie (geoptimaliseerd voor 1080p) sprites en ziekelijk gedetailleerde animaties. Anders 3D...
  6. Rano

    Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

    En als je nou gewoon games verzamelt?
  7. Rano

    Halo 3

    Ik ben benieuwd of CoD wat aan de top 10 lijst kan doen van meest gespeelde spellen op Xbox Live.
  8. Rano

    Forza Motorsport 2

    Idd. Bagger vind ik het. Forza 2 speel ik ook niet meer. Werd veel te herhalend :O
  9. Rano

    Wat spelen jullie op dit moment?

    Neh-eh. Niet premium kopen. De Elite. 450 euro, 120GB, HDMI, 65nm chip!
  10. Rano

    PS3 naar 400 ekkie!

    Sinds wanneer gaat die 40GB naar 399? Volgens mij is het een foutje.
  11. Rano

    PS3 naar 400 ekkie!

    Blue Dragon is wel vermakelijk hoor. Een stuk leuker dan Halo 3 ;) Maar een echte topper is het niet. Maar er zijn geen goede RPG's exclusief voor de X360. Mass Effect lijkt de eerste te worden.
  12. Rano

    PS3 naar 400 ekkie!

    - HD is swapable. - Ik denk dat het grootste deel van de PS2 bezitters geen PSone spellen speelt - Ooit gebruikt? - Da's kut - Wel WiFi
  13. Rano

    PS3 naar 400 ekkie!

    PS3 gaat vanaf volgende week naar 400 euro. Dat wordt een leuke consolewar deze kerstperiode :P
  14. Rano

    Mario Galaxy

    Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijden :P
  15. Rano

    Pro Evolution Soccer 2008

    Dan had die gast waarschijnlijk geen last van framedrops op zijn getunede Debug :P
  16. Rano

    Call of Duty 4 (Beta)

    Ik heb de singleplayer van CoD2 en 3 uitgespeeld. Heerlijke singleplayer :P
  17. Rano

    Call of Duty 4 (Beta)

    Ik ben nu ook level 25, met maximale EXP. Wat een gruwlijk spel. Ik heb net droevig mijn controller neergelegd. Tot over een maandje. Pff. Het wachten zal lang duren.
  18. Rano

    Halo 3

    Helaas kan je hem niet opzetten :D
  19. Rano

    Halo 3

  20. Rano

    Halo 3

    Het is wel een goede game. Maar het is de ongelofelijke hype en de 170 miljoen dollar op dag 1 absoluut niet waard.
Back
Top